דיון על פסקת ההתגברות; ליברמן: "מגבה את נתניהו"

איתי גדסי 1 Comment on דיון על פסקת ההתגברות; ליברמן: "מגבה את נתניהו"

ראש הממשלה מקדם את פסקת ההתגברות הרחבה ומקבל את גיבוי שר הביטחון אביגדור ליברמן אך מתקשה להשיג את תמיכתה המוחלטת של סיעת 'כולנו'

נתניהו וליברמן צילום: חיים צח / לע"מ
21:50
23.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום התקיימה ישיבת ראשי המפלגות בהשתתפות היועץ המשפטי לממשלה, שעסקה בסוגיית פסקת ההתגברות. הדיון נועד בין היתר לפתור את בעיית המסתננים וסוגיות של האיזון הדרוש בין מערכת המשפט למערכת המחוקקת. מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרו כי ראש הממשלה מכוון להביא פסקת התגברות מורחבת, תוך כמה דיונים מהירים.

היום בישיבה התברר שלמהלך כזה אין התנגדות מצד היועמ"ש. ראש הממשלה נתניהו מעריך כי יושג לכך רוב. כבר מחר מתוכננת להתקיים פגישת המשך.

שר הביטחון אביגדור ליברמן כתב: "מגבה את ראש הממשלה בתכניתו לערוך שינוי ביחסים בין בית המשפט העליון והכנסת. מיומה הראשון של ישראל ביתנו אנו דורשים להחזיר את המנדט לנבחרי הציבור שנבחרו בבחירות. כעת נוצרה הזדמנות לתיקון משמעותי. אני מקווה שהיא תמומש".

כפי שנכתב כאן באתר קול חי, בדיון שנערך בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון הגיעו השניים להבנות שיהוו בסיס לדיונים נוספים בנושא.

בליכוד, כך נראה, סימנו את פסקת ההתגברות כמטרה והבוקר נשמעו השרים ארדן ואוקניס בהתבטאויות המזכירים איומי בחירות נוסח הליכוד.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ומה עם גיבוי בחוק הגיוס????