סגן השר אורן: "יש בוושניגטון נשיא העומד במילתו"

    איתי גדסי No Comments on סגן השר אורן: "יש בוושניגטון נשיא העומד במילתו"

    סגן השר מייקל אורן הגיב לתקיפה בסוריה ואמר: "התקיפה הבין-לאומית שבוצעה בהובלתה של ארה"ב חיונית לביטחונם של מדינת ישראל, המזרח התיכון והעולם כולו"

    סגן השר מייקל אורן צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השר ד"ר מייקל אורן (כולנו), שכיהן בעבר שגריר ישראל בארה"ב וד"ר בענייני מזרח התיכון, הגיב על התקיפות הבינלאומיות בסוריה ואמר: "התקיפה הבין-לאומית שבוצעה בהובלתה של ארה"ב חיונית לבטחונם של מדינת ישראל, המזרח התיכון והעולם כולו".

    לדבריו: "זה מוכיח כי הנשיא טראמפ מוכן לעמוד בקו האדום שקבע בעניין השימוש בנשק כימי של הרודן אסד כנגד עמו. זה מהווה מסר חד וברור – ארה"ב לא מתכוונת לאפשר לו להמשיך לנהוג כך".

    מייקל טוען כי "עצם העובדה שהנשיא טראמפ הצליח לגבש תקיפה מערבית יחד עם בריטניה וצרפת כנגד מטרות הנשק הכימי של אסד מהווה עוד הישג מרשים המחזק את כוחו ואת הלגיטימציה לפעולותיו. התקיפה המאסיבית הנקודתית איננה צריכה להביא להסלמה – היא מהווה מסר חד משמעי לנחישות המערב לגבי השימוש הפלילי בנשק כימי".

    מייקל הוסיף ואמר כי "זהו צעד נוסף שמוכיח שיש בוושניגטון נשיא העומד במילתו. דבר המחייב אותנו להתייחס ברצינות למתווה שטראמפ מגבש".

    לסיום אומר מייקל כי "אסור לנו להתעלם מסכנת המעורבות ההולכת וגוברת של איראן בסוריה ומהתבססותה הצבאית. בעניין זה, ישראל מחוייבת לעמוד איתנה מול הקו האדום שלה ולא לאפשר זאת".



    0 תגובות