אייכלר: "יבוא יום וישתיקו את רדיו קול חי"

    עמית דניאל 2 Comment on אייכלר: "יבוא יום וישתיקו את רדיו קול חי"

    חבר הכנסת ישראל אייכלר מתייחס לפסיקה השערורייתית של בית הדין לעבודה כנגד קורסים נפרדים וטוען כי "פתאום אין זכויות. כל המושג הזה של זכויות אדם קיים רק כדי להכשיר את התרבות הרעה" | וגם: פסקת ההתגברות, מצב הדיור החרדי וסוריה

    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. תחילה התייחס לפסיקת בית הדין לעבודה כנגד הקורסים הנפרדים לחרדים של שירות המדינה. "כשמגיע זכויות אדם לחרדים, הכל מתהפך" אומר אייכלר "פתאום אין זכויות. כל המושג הזה של זכויות אדם קיים רק כדי להכשיר את התרבות הרעה. יבוא יום וגם את הרדיו שלכם ישתיקו בטענה כזו או אחרת כמו למשל שאין שירת נשים".

    "גם אם נעביר את פסקת ההתגברות, בג"ץ ימצא נוסחה אחרת לבטל את החוק. יש מספיק מילים בשפה העברית. ומה אנחנו עושים במצב הזה? רבים ותוקפים אחד את השני במקום את השלטון. אברכים מתווים השקפה משלהם ואחר כך תוקפים באלימות את הרב מאיר פרוש בהאשמות שווא. המחיר הוא שבינתיים הפריץ ששונא אותנו במידה שווה – שולט בכולנו ללא הבדל".

    "כל המושג הזה שצריך תארים למשרה ציבורית, זה לא מחויב על פי החוק. הגשתי בעבר הצעות חוק בנושא. נתניהו אמר לי בכנסת כשהיה שר האוצר שיכיר בלימודים תורניים כתארים אקווילנטיים – ועד היום זה לא קרה. הסיבה פשוטה: הם לא רוצים לתת לחרדים פרנסה. הרי לא מדובר בלימודים הרלוונטיים לצורך אותה משרה מדוברת".

    באשר למצב הדיור החרדי, אמר: "כבר עשרים שנה שלא נותנים לחרדים סיוע לדיור. לא רוצים אותנו בשום עיר. על כל קבוצה ניתן לומר שיש בה אנשים לא רצויים. אבל את החרדים צובעים בשחור. לדאבוננו, במקום להתאחד ולהיאבק, אנחנו מפולגים".

    אייכלר התייחס גם למצב בסוריה: "כשרואים מה קורה בסוריה, שממטירים גז על ילדים, אנחנו למדים שאין דבר כזה 'לעולם לא עוד'. היום האויב הגלוי שלנו הוא לא העם הנוצרי, אל האיסלאם הקיצוני. אתמול נבחר שוב בהונגריה ויקטור אורבן – שאותו נפגשתי מתוקף תפקידי כיו"ר וועדת הידידות הונגריה-ישראל. אורבן נאבק מצד אחד בשמאל הקיצוני ובראשם המתבולל סורוס ומצד שני בימין הקיצוני של יוביק, וניצח את שניהם. זה סימן טוב להצלחה במאבק באנטישמיות. צריך להתפלל לסיעתא דשמיא גם במקומות אחרים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חשבתי שקראתי את הכותרת שהוא אומר את זה נגד "קול חי" ואתר קול חי רוצה לצאת נגדו.

    2. 1

      לפי הכותרת זה נראה שהוא מאיים שיסגור את קול חי….