אירועי פסח תשע"ח: חבל מודיעין

    קובי פינקלר No Comments on אירועי פסח תשע"ח: חבל מודיעין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פסח ירוק בפארק נאות קדומים

    פעילות "בשביל הסביבה" בה מגלים כיצד פתרו בעבר את הבעיות עמן אנו מתמודדים כיום מבלי לפגוע או לזהם את סביבתם: כיצד חסכו מים, מחזרו חומרים, פיקחו על ניצול יתר של הסביבה ודאגו לשמר אותה למען הדורות הבאים.

    המבקרים יבחרו בין שני מסלולי הליכה נוחים ומותאמים לעגלות, כששניהם מוקפים במרבדי פריחה אביבית. במהלך המסלולים המבקרים יעברו בתחנות מודרכות, התנסות בבניה ירוקה, הצגה מקורית, מופע מוזיקלי, פינת יצירה מחומרים ממוחזרים, ועוד שלל הפעלות לכל המשפחה.

    לפרטים מלאים והרשמה: 08-9770770

    מקלט הקופים הישראלי
    סיור מרתק בין הקופים בנושא "חמץ ומצה" ובננה – מה באמת קופים אוכלים? לצד מופע התופים המלהיב של להקת אפריקנה, היכרות עם עולם הקופים המרתק, ג'ימבורי ענק, ספורט אתגרי ופינת יצירה ברחבי הפארק. לפרטים נוספים: 08-9285888

    יריד הכפר ה-21 במושב מבוא מודיעים
    יום שני, י"ז ניסן, בשעות 12:00-21:00
    ביריד הכפרי המסורתי של קהילת הרב שלמה קרליבך במבוא מודיעים, שלל מופעי מוזיקה יהודית עכשווית על הבמה המרכזית לצד למעלה מ-70 דוכנים של יצירה ואומנות מקומית מקורית.
    והשנה גם פסטיבל ילדים עשיר עם הופעות מוזיקליות מדליקות ולהטוטנות, מתחם הישרדות כולל תחרות ירי בחץ וקשת, יצירה, בועות סבון ענקיות ועוד. 08-8560568

    הבובות של סבא מוטי, מושב גינתון (משק 45) – להוציא חיוך מעץ
    סבא מוטי פותח בימים ראשון, שני ושלישי בחג הפסח את סדנת האומן והגלריה בביתו במושב גינתון לתצוגת בובות העץ הקסומות שהוא יוצר ביד אומן ובאהבה רבה.
    בנוסף, מציע סבא מוטי פעילות יצירתית במהלכה יבנה סבא מוטי יחד עם המשתתפים בובת עץ/חבל על פי בחירתם וטעמם. בוחרים גוף, גפיים (כדורים) חבלים וכובע וסבא מוטי מלווה בתהליך ההרכבה ובתום ההרכבה הבובה תיסע איתם הביתה. מתאים לילדים ומבוגרים כאחד.
    לפרטים והרשמה לפעילות: 050-6688680

    NAVIGO – ניווט ספורטיבי בפסח, יער בן שמן
    שעות הפעילות: בין 10:00-16:00 בימים ג – ד, 3-4/4, בהרשמה מראש.

    ניווט ספורטיבי לכל המשפחה (מגיל 6 ומעלה) ובמגוון רמות קושי. אפשרויות הבחירה: מסלול ניווט עממי למשפחות, מסלול ניווט ספורטיבי באופניים או בריצה, ניווט מבוך המתאים לקטנים וגדולים. אורך המסלולים: 2 – 6 ק"מ.

    טיולי ריינג'רים ביער בן שמן עם בן שמן ריינג'רס
    בימי חול המועד, בתאום מראש בלבד/בן שמן ריינג'רס מציעים טיולי ריינג'רים מסעירים ביער בן שמן. לפרטים והרשמה לפעילות: 054-6607099



    0 תגובות