יוזמת ביטוח לאברכים של איציק כהן יוצאת לדרך – גפני מוחה

    איתי גדסי No Comments on יוזמת ביטוח לאברכים של איציק כהן יוצאת לדרך – גפני מוחה

    סערת תקציב האברכים: בעוד סגן שר האוצר איתיק כהן מקדם את רעיון "ביטוח חיים לכל אברך", ח"כ משה גפני מתנגד נחרצות למהלך ואומר: "היום יקחו לביטוח חשוב ומחר לנושאים אחרים"

    כהן וגפני
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת הביטוח לאברכים. סגן שר האוצר יצחק כהן שהתבטא לא פעם ואמר כי השיג הסכמה של משרדי הממשלה לתוכנית ביטוח חיים לכל אברך, מקדם את הרעיון ברמה המעשית. בראיון למהדורה המרכזית של קול חי אמר לא מזמן כהן "כל חברי הכנסת תומכים, קיבלתי את ברכותיהם של כל הרבנים והאדמו"רים. ורק ח"כ גפני מתנגד. נעביר את זה בלעדיו. ליצמן אמר לי שהוא יביא את זה לישיבת סיעת יהדות התורה והרוב שם יקבע".

    ואכן, מיום האתמול (ראשון) מפיץ משרד החינוך טיוטה של קול קורא לקראת ביצוע הביטוח לאברכים.

    לדברי כהן "כל אברך יוציא מכיסו סכום פעוט של 20-30 ש"ח לחודש עבור הביטוח שנקווה שלא נצטרך. במקרה של פטירה ח"ו תקבל אלמנתו קצבה חודשית של 5000 ש"ח למשך 15 שנה". הוא הזכיר כי מרן הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף זיע"א ויבדלט"א, מועצת חכמי התורה, חתומים על הרעיון.

    מנגד, מוחה ח"כ משה גפני על המהלך וטוען: "היום יקחו תקציב לביטוח חשוב, ומחר יקחו מתוך תקציב הישיבות למאה נושאים אחרים, אין לאפשר פגיעה בתקציב האברכים, וכל יוזמה חשובה ככל שתהיה, צריכה לבוא בתקציב תוספתי, ובלי לגעת בתקציב הישיבות".



    0 תגובות