בבית היהודי נערכים לבחירות בירושלים: "בואו נתאחד"

    איתי גדסי No Comments on בבית היהודי נערכים לבחירות בירושלים: "בואו נתאחד"

    חברת מועצת ירושלים, חגית משה, נבחרה לראשות "הבית היהודי" בירושלים בבחירות הקרובות | "נביא חמישה מנדטים"

    נפתלי בנט
    12:39
    16.04.24
    אבי יעקב No Comments on חג בירושלים: היערכות להגעת רבבות בחול המועד לרובע היהודי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סניף "הבית היהודי" ירושלים בחר פה אחד, בסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק הכספים חגית משה, לעמוד בראש הסניף המקומי ובראש הרשימה לבחירות המוניציפאליות.

    לאחר שנבחרה אמרה חגית משה לנוכחים: "יש רק בית אחד לציבור הדתי לאומי והציוני בעיר וזהו 'הבית היהודי' בראשותי. בבחירות הקרובות כולנו נתאחד תחת קורת גג אחת על מנת להביא חמישה מנדטים ולהגדיל את כוחה של הציונות הדתית במועצת העיר".

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט אמר כי "המשימה העיקרית של הדור שלנו בעת הזו היא לאחד את עם ישראל, וזו גם המשימה שלנו ב'בית היהודי', מפלגה חברתית שאכפת לה מכל אחת ואחד בעם ישראל. תמיד חלמנו להשפיע על ההנהגה, היום אנחנו עם הידיים על ההגה. דווקא בגלל זה עלינו לעסוק בחיזוק האחדות, בחיבור ואיחוי החלקים בעם. צריך להתחיל בפנים, בתוך הבית, ולכן אני קורא מכאן לחברינו באיחוד הלאומי: בואו נתאחד אחת ולתמיד. כפי שהצענו אז, אנו רוצים גם היום".

    ליו"ר הסניף הנבחרת וסגנית ראש העיר, חגית משה, אמר השר "אני רוצה לאחל לך המון הצלחה חגית, את שליחת ציבור אמיתית ואני מאמין בהנהגה שלך. כולנו מאחורייך".

    מנכ"ל מפלגת הבית היהודי ניר אורבך אמר: "סניף ירושלים הוא הסניף הגדול ביותר של הבית היהודי. הוא מייצג את כלל האוכלוסיה הציונית דתית בירושלים ואנחנו שמחים על העבודה המשותפת. אני מברך את חגית משה שנבחרה לעמוד בראש הרשימה וסומך עליה ועל שאר החברים שישכילו ליצור רשימה טובה, מגוונת ומייצגת שתאחד את כלל הציבור הדתי לאומי בירושלים ותחבר אלינו ציבור נוסף".

    שרת המשפטים איילת שקד אמר: "פסח הוא הזדמנות עבור כלל הפעילים, בדגש על הסניף הירושלמי לאגור כוחות לקראת הבחירות המקומיות אשר עתידות להתקיים באוקטובר הקרוב. אני מברכת את חגית משה על היבחרה לראשות הבית היהודי בירושלים ובטוחה כי היא תשכיל לאחד את כוחות הציונות הדתית ולהוביל אותנו לגבהים חדשים".



    0 תגובות