כצפוי: תמר זנדברג נבחרה ליו"ר מרצ

    איתי גדסי 2 Comment on כצפוי: תמר זנדברג נבחרה ליו"ר מרצ

    מתפקדי מפלגת השמאל הקיצונית, מרצ, הכריעו: ח"כ תמר זנדברג היא יושבת הראש הנבחרת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת השמאל הקיצונית, בחרו אתמול יושבת ראש. מבין ארבעה מועמדים, נבחרה ח"כ תמר זנדברג לכהן כיו"ר. זנדברג תחליף את זהבה גלאון שכיהנה בתפקיד היו"ר במשך שש השנים האחרונות.

    16,954 מצביעים, שהם 53.6% מכלל 31,679 בעלי זכות ההצבעה לבחירות המקדימות במפלגת השמאל הקיצונית, הצביעו.

    ח"כ זנדברג זכתה ב71% מסך הקולות, שהם 12,112 הצבעות. אבי בוסקילה זכה ב28.5% שהם 4,851 הצבעות. דוד קשני קיבל 23 מהקולות, ואופיר פז קיבל 22 מהקולות. 23 מצביעים בחרו להימנע.

    ח"כ מוסי רז, מזכ"ל מרצ: "אני שמח ונרגש שמתפקדי מרצ יצאו בהמוניהם להצביע בכל הארץ, מדן ועד אילת, והוכיחו שמרצ מתחזקת כמובילת השמאל הישראלי. מאחל הצלחה ליו"ר הנכנסת, ח"כ תמר זנדברג, במשימתה להכפיל את השמאל הישראלי".

    עופר שטרית, יו"ר ועדת הבחירות של מרצ: "מרצ ניהלה יום בחירות למופת, עם אפס תקלות ושמירה מלאה על טוהר הבחירות. אני שמח שפעם נוספת, מרצ מובילה את המערכת הפוליטית עם ערכים מברזל ואזרחות בריאה".

    יו"ר מרצ היוצאת, זהבה גלאון, בירכה את ח"כ תמר זנדברג על בחירתה ליו"ר מרצ ואיחלה לה הצלחה: "הפוליטיקה הישראלית יכולה להיות שדה קרב אכזרי, והקרבות העיקריים עוד לפנייך. אבל אני בטוחה שתתמודדי בכבוד ובנחישות. ההצלחה שלך היא הצלחה למרצ ולשמאל כולו".

    "הפריימריז הפתוחים הוכיחו את עצמם בענק, ונתנו למרצ את התנופה שהיא זקוקה לה לקראת הבחירות הבאות. ישראל זקוקה למרצ חזקה ובועטת, ואני מאמינה שיש לך את היכולת לעשות מרצ כזאת".

    גלאון הוסיפה והודתה לפעילי מרצ: "הייתי יו"ר מרצ במשך שש שנים מופלאות, קשות, מטורפות ויפות. ראיתי פעילים שנתנו את עצמם מכל הלב, שעשו שעות נוספות בקרב עבור ישראל טובה וצודקת יותר. זו הייתה זכות גדולה, ואני מודה לכולכם ולכולכן עליה. תמר, עכשיו תורך. תני בראש".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אישה חרוצה, מקדמת פרויקטים רבים בהחלט היא המועמדת הראויה ביותר.