נתפס ברגע האחרון: טון וחצי בשר מוברח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נתפס ברגע האחרון: טון וחצי בשר מוברח

    כ-1,500 ק"ג בשר שהובל בניגוד להוראות התברואה וחשוד 'כמוברח', נתפס ע"י השוטרים לפני זמן קצר 'בדופן כפולה' במשאית – על פי החשד היה מיועד להפצה באזור ירושלים

    משטרה.אילוסטרציה
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום התקבל במשטרה מידע אודות משאית העושה דרכה לכיוון מרכז ירושלים דרך מזרח העיר ועל פי החשד מכילה בשר במשקל רב המובל בניגוד להוראות התברואה. שוטרי תחנת שלם שנערכו בפעילות חכמה בשילוב פקחי עירייה, איתרו את המשאית בסמוך לעיר העתיקה בירושלים ובה 2 חשודים כבני 40 תושבי מזרח ירושלים.

    בבדיקה ראשונית בחלקה האחורי של המשאית, נראה היה כי היא ריקה מתוכן, אך בדיקה מעמיקה של השוטרים חשפה דופן כפולה שהייתה סגורה ומכוסה בברזל. כשפתחו את הדופן, גילו השוטרים כטון וחצי ק"ג של בשר בקרטונים ושקיות ניילון שהובל ללא תנאי תברואה, ללא קירור ועפ"י החשד 'מוברח'. תחקור ראשוני בשטח העלה חשד כי הבשר הרב היה בדרכו להפצה ברחבי ירושלים.

    למקום הוזעקו יחידת הכלבנים ויחידת החבלה של משטרת ישראל שערכו בדיקה מעמיקה נוספת לשאר חלקי המשאית, וכן יחידת 'הפיצוח' של משרד החקלאות והמחלקה הווטרינרית של עיריית ירושלים להמשך טיפול בבשר ובחשודים.

    שני החשודים עוכבו לחקירה, הבשר נלקח להשמדה והמשאית ששימשה את החשודים הוחרמה ע"י גורמי האכיפה.

    "משטרת ישראל יחד עם גורמי האכיפה, תמשיך במאבקה הנחוש כנגד שיווק והברחת מזון מן החי שלעיתים קרובות מובל בתנאי תברואה ירודים ולא ראויים, ואף עלול להיות נגוע במחלות ולסכן את בריאות הציבור" נמסר מהמשטרה.



    0 תגובות