השופטת תושעה מכהונתה עד לסיום ההליך

    איתי גדסי No Comments on השופטת תושעה מכהונתה עד לסיום ההליך

    פרשת המסרונים והתיאום לכאורה בין השופטת למנהל החקירה: נשיאת בג"ץ אסתר חיות קבעה כי השופטת תושעה מכהונתה עד לסיום ההליך שנפתח כנגדה

    ההתכתבות שנחפשה צילום: צילום מסך, ערוץ 10
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשת המסרונים. השופטת רות פוזננסקי כץ תושעה מכהונתה עד לסיום ההליך, כך פורסם היום. כזכור, לאחר שנחשפה פרשת המסרונים הודיעה נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, לשרת המשפטים, חה"כ איילת שקד, על הקמת בית דין משמעתי לשופטים שידון בקובלנה שהגישה השרה נגד השופטת רונית פוזננסקי-כץ.

    הכל החל בחשיפת ערוץ 10 שם עלה כי השופטת בתיק 4000 – בזק, רות פוזננסקי כץ, ומנהל החקירה מטעם הרשות לני"ע, עו"ד ערן שחם, תיאמו מראש מי ישוחרר ומי יוארך מעצרו, ההתכתבות ביניהם שנחשפה גילתה שכל עניין המעצרים לא נחתכים בבית המשפט אלה הרבה לפני, דבר שגורם לטלטלה במערכת המשפט ומחוצה לה.

    וכך היו התכתובות: עו"ד ערן שחם: סבבה, לפחות הבשורות הטובות שאור (אלוביץ) ועמיקם (שורר, סמנכ"ל בזק) ישוחררו בתנאים מגבילים. תיראי מופתעת
    השופטת רות פוזננסקי: אני מתחילה לעבוד על הבעה הולמת של הפתעה מוחלטת.
    עו"ד ערן שחם: סטלה (הנדלר, מנכלי"ת בזק. מ.ס.) ואיריס נבקש ימים ספורים, יבקשו 3 – את בהחלט אבל בהחלט יכולה לתת יומיים
    השופטת רות פוזננסקי: אז אולי המתווה שחשבנו עליו, אינו כה רחוק מהמציאות…
    עו"ד ערן שחם: אתה תמשיך לגלות לי הכל ואיאלץ להיראות ממש מופתעת.

    עניין חשיפת התכתובות לא ידועה כרגע, לא ידוע אם מדובר בצילום מרחוק של הפלאפון של אחד מהמתכתבים או מידע שהושג באמצעים אחרים.

    התכתובת עוררה סערה רבתי גם במערכת הפוליטית, שרת המשפטים איילת שקד אמרה אז: "הזדעזעתי יחד עם כל אזרחי ישראל. ההתכתבויות שנחשפו בתקשורת בין השופטת לבין חוקר הרשות לניירות ערך, במסגרת הארכות המעצר בפרשת תיק 4000, הן פגיעה קשה באמון הציבור במערכת המשפט". שר הביטחון אביגדור ליברמן דרש להשעות את השופטת.



    0 תגובות