הכשרת מטוסים ומטבחים

    עפר גדנקן No Comments on הכשרת מטוסים ומטבחים
    מטוס 'אל על' | אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל על בפריסה חובקת עולם להכשרת מתקני החברה וצי המטוסים בארץ ובתחנות השונות ברחבי העולם. צוותי הכשרה מיומנים עוסקים בהכשרת מתקני החברה ו – 46 המטוסים שבשרות. מערך השנה כולל, לראשונה, את מטוסי הדרימליינר החדשים, שנכנסו לשרות באל על. גונן אוסשיקין , מנכ"ל אל על, העניק הרשאה לרב החברה הרב יוחנן חיות לבצע מכירת החמץ של אל על באמצעות אצל הרבנים הראשיים לישראל הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו. בהתאם לנוהג, לשטר המכירה צורפה רשימה רשימה מפורטת של תחנות אל על בעולם, מצרכי החמץ והמיקומים בהם יאוחסנו.

    במבצע ההכשרה שהחל לפני שלושה חודשים, הוכשרו מאות אלפי פריטים ובהם, תנורים, מגשי חימום, כלי הגשה, כלי מטבח ועוד. התנורים ומגשי החימום הוכשרו בתהליך מיוחד, שכלל שהות במשך שלושה ימים בבריכות כימיקלים להסרת השומנים וליבון חמור למהדרין בתנור מיוחד ברמה של 300 מעלות חום. בתום תהליך ההכשרה, שבוצע ע"י אברכים בני תורה בפיקוחו האישי של רב החברה, הודבקה תווית חתומה המאשרת את ההכשרה לפסח תשע"ח. כן הוכשרו שלושה מטבחי אל על בחו"ל – במומביי, הונג-קונג ובוסטון. ההכשרות בוצעו כדת וכדין בפיקוח גורמי הרבנות מעניקי ההכשר. טרקלין המלך דוד לנוסעי מחלקות היוקרה בטרמינל 3 יוכשר אף הוא לקראת הפסח. רב החברה תידרך את צוותי האוויר בכל הקשור לשמירה קפדנית על נהלי והנחיות הכשרות בפסח.

    ביום רביעי בערב י"ב בניסן, יחלו צוותי הכשרה בפעילות הכשרת המטבחונים במטוסי החברה. מנכ"ל אל על גונן אוסישקין וסמנכ"ל לקוחות ושירות אמיר רוגובסקי יעקבו מקרוב אחר הכשרת המטוסים. מבצע ההכשרה יסתיים ביום שישי, ערב פסח, בשעות הבוקר המוקדמות. מרגע הכשרת המטוסים ובטיסות במהלך ימי חול המועד – הארוחות במחלקת תיירות יוגשו בכלים חד פעמיים ובמחלקות היוקרה – בכלים חדשים, שהוטבלו כדת וכדין. הטסים באל על במהלך ימי חול המועד יוכלו להזמין אצל סוכני הנסיעות ארוחות גלאט ממפעל "המשביע", בהכשר בד"צ העדה החרדית. בטיסות אל על שיתקיימו במהלך ימי חול המועד לא תהיה מכירה של מוצרי דיוטי פרי המכילים חמץ.



    0 תגובות