מנהלי רשת 'שוק העיר' התברכו אצל רבה של רמות הגר"י גואלמן

    צבי הדס No Comments on מנהלי רשת 'שוק העיר' התברכו אצל רבה של רמות הגר"י גואלמן

    מנהלי רשת 'שוק העיר' התברכו אצל רבה של רמות הגר"י גואלמן. הרב שיבח את מנהלי 'שוק העיר' על פעילותם ואמר כי "מי שמסייע לציבור לומדי התורה בוודאי רואה ברכה בעמלו".

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג הפסח התקבלו מנהלי רשת 'שוק העיר' רפי שטיינברג ועומר גולדין לברכה אצל הגאון הרב ישראל גואלמן רב שכונת רמות בירושלים.
    מנהלי הרשת עדכנו את הרב על הפעילות הענפה של שוק העיר בציבור החרדי בפרט בסניף הגדול בקניון רמות המותאם למגזר החרדי באופן מושלם.
    על שולחנו של הרב גואלמן התפתח דיון מיוחד בנושא כשרות הפירות והירקות כשמנהלי 'שוק העיר' מעדכנים את רבה של רמות כי ברשת 'שוק העיר' נמכרת הסחורה הטריה ללא פשרות בנושא הכשרות.
    קיימות מחלקות טריות של דגים ובשר בכשרויות עטרה, בד"צ, קהילות, פלייש ,הידורים. מחלקת פירות וירקות בהכשר מהודר – טרי כל יום וזאת לצד מגוון רחב של מוצרים בכל הקטגוריות.
    לאחר שיחה ממושכת הביע הרב את שביעות רצונו מנכונותם של ראשי הרשת לבוא לקראת הצרכנים החרדיים הן באמצעות הסחורה הטריה, הכשרויות המהודרות והמחירים הטובים.
    מנהלי הרשת ציינו כי הם נרתמו גם למען משפחות מעוטות יכולת בסיוע במתן קמחא דפסחא.
    הגר"י גואלמן בירך את הנוכחים ואמר כי "מי שמסייע לציבור לומדי התורה בוודאי רואה ברכה בעמלו". הרב בירך ועודד את המנהלים להמשיך בפעילותם וקרא לציבור החרדי לעשות את קניותיהם הן בסניף הגדול בירושלים והן בסניף הגדול והמרווח בבני ברק ברח' כהנמן
    לקראת סיום ציינו מנהלי 'שוק העיר' כי הם מתעתדים לקיים בקרוב טקס גדול לחנוכת הבית בסניף הגדול בקניון רמות במעמד רבנים ואישי ציבור.



    0 תגובות