מרגש • צפו: הרה"ר הגר"ד לאו מעניק את "גביע השבת"

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on מרגש • צפו: הרה"ר הגר"ד לאו מעניק את "גביע השבת"

    הרב הראשי לישראל חיזק את תלמיד התיכון שוויתר על תואר אלוף הארץ באיגרוף למען שמירת השבת: "הנער הזה הוא קודם כל גם 'אלוף השבת', מעבר לכל אליפות אחרת שהוא השתתף בה"

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו העניק הבוקר תעודת הוקרה לנער הראל ציון שוויתר על התואר אלוף הארץ באגירוף, כדי שלא לחלל שבת תוך במהלך השתתפות בשלבי הגמר של התחרות.

    באירוע המרגש שהתקיים הבוקר הגיע הרב הראשי לבית ספרו של הנער לחזקו ולהעניק לו אות הוקרה. בטקס השתתפו הנהלת בית הספר "נעם" שבירושלים וחבריו לספסל הלימודים.

    הראל ציון, שמתאמן מזה 14 שנה בתחום האגרוף, השתתף לפני כשבועיים באליפות ישראל לבני נוער באגרוף שהתקיימה בנצרת עילית. התחרות יש להדגיש מאורגנת מטעם המדינה ע"י 'איגוד האיגרוף בישראל'.

    כמו בתחרויות ספורט רבות, המועד לתחרות הזאת נקבע לסוף שבוע בימי חמישי-שישי-שבת. כשהראל שאל בתחילת התחרות את המארגנים "מה יקרה אם אעלה לגמר"? הובטח לו על ידי המארגנים שהוא יוכל להתחרות במוצ"ש.

    ביום שישי לפני מס' שבועות, ניצח הראל בחצי הגמר ועלה לגמר. הראל ניגש לראשי האיגוד וציין בפניהם את ההבטחה שלהם לאפשר לקיים את התחרות במוצ"ש ולא בשבת כדי למנוע חילול שבת, המארגנים, בניגוד להבטחתם, סירבו להיענות לבקשה וציינו כי "יש סדר למשחקים ואי אפשר לשנות. האפשרות היחידה העומדת בפניך היא להתחרות בשבת בצהריים בשעה 13:00". בעקבות זאת, הנער פרש ממשחק הגמר ועזב את התחרות.

    היום (רביעי), באירוע מרגש, העניק לו הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו את אות "גביע השבת" כאות הוקרה על עמידתו על עקרונותיו בשמירת השבת.

    הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו שליט"א ציין, כי "בשבילי הנער הזה הוא קודם כל אלוף השבת, מעבר לכל משחק אליפות אחר שבה הוא משתתף. התרגשתי לראות נער ערכי, שמוותר על התהילה למען שמירת השבת וראיתי צורך לבוא לחזקו באופן אישי."



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חבל שלא דאגתם ששם השם לא יופיע בתמונה

    2. 1

      כל הכבוד לו אני מאוד מעריך אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!