דגן תוקף את כחלון: "ההתיישבות הפכה לבת ערובה" • צפו

    אריאל שרפר 2 Comment on דגן תוקף את כחלון: "ההתיישבות הפכה לבת ערובה" • צפו

    ראש מועצת שומרון על שביתת המנהל האזרחי: "ההתיישבות הפכה לבת ערובה בסכסוך מול האוצר; האוצר לא טורח למצוא זמן לפתור את המשבר. בתי ספר לא ייפתחו בזמן"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, יצא היום עם מסר חריף לאוצר ולראש הממשלה על שביתת המנהל האזרחי: "ההתיישבות נמצאת במשבר אמיתי וצריך להגיד את זה בצורה ברורה. יש כאן עיצומים ושביתה של המנהל האזרחי שזה גוף שנותן את רוב השירותים לרשויות ביהודה ושומרון, ולאוצר כנראה זה פשוט לא מזיז. אין פגישה. לא מתקדם שום דבר, יש חצי מליון תושבים שהם בני ערובה".

    "אני פונה לשר האוצר, לראש הממשלה לשר הבטחון. תגמרו את העניין הזה. התושבים שלנו בשומרון, יהודה ובנימין דתיים חילונים חרדים מכל הגוונים חצי מליון איש, לא יכולים לקבל שירותים של קידום בנייה לא יכולים לקבל שירותים של הגנת סביבה. לא יכולים לקבל טיפול במשרפות לא חוקיות, ומטמנות לא יכולים לקבל טיפול בנושא הגנת הסביבה, בתי ספר לא ייפתחו בזמן".

    "והמת"ע שמתקיימת רק 4 פעמים בשנה. והוא הצינור היחיד לבנייה בהתיישבות יידחה אם מצב העניינים ימשיך כך, לא יכול להיות שאחרי שעוברים את הממשל האמריקאי, לא יעברו את הסכסוך בין האוצר למנהל האזרחי. אני קורא לראש הממשלה, תתערב עכשיו אתה המבוגר האחראי פה, אתה המנהיג של הדבר הזה. תקרא לשר האוצר לשר הבטחון לוועד העובדים של המנהל האזרחי תגמור את הסיפור הזה. אפשר להיות במחלוקת אבל לא ייתכן שחצי מליון אזרחים על טפיהם, על הגנים בתי הספר ושאר השירותים להם הם זקוקים ייזרקו והאוצר אפילו לא טורח למצוא זמן לפתור את המשבר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אחלה בן אדם צריך להקשיב לכל מילה שלו

    2. 1

      שימו לב איך הוא אומר חרדים בזלזול, מלכסן מבט כזה ומעקם את הפרצוף.
      קם דור של מזרחיסטים שונא חרדים