ליברמן: "היו מי שהיססו מהתקיפה"

    איתי גדסי 3 Comment on ליברמן: "היו מי שהיססו מהתקיפה"

    התגובות במערכת הפוליטית: שר הביטחון ליברמןטוען כי לצד אלו שדחפו לתקיפה היו מי שהיססו: "בנושאים של ביטחון לאומי אסור להירתע; יש לדבוק באינטרסים לאומיים, לקבל החלטות ולפעול כשצריך"

    ליברמן צילום: אריק חרמוני, משרד הביטחון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השמדת הכור הסורי. שר הביטחון אביגדור ליברמן אומר: "היום כבר אפשר לגלות מה עשינו בקבינט בספטמבר 2007. היו מי שדחפו והיו מי שהיססו".

    "ההחלטה ההיסטורית והאמיצה שקיבלנו, הוכיחה אז כמו היום, שבנושאים של ביטחון לאומי אסור להירתע. יש לדבוק באינטרסים לאומיים, לקבל החלטות ולפעול כשצריך. תנסו לדמיין מה היה קורה אם לא היינו פועלים. היינו מקבלים סוריה גרעינית".

    "המוטיבציה של אויבנו התגברה בשנים האחרונות, אך גם עוצמתו של צה"ל. חיל האוויר ויכולות המודיעין התעצמו והורחבו בסדרי גודל, בהשוואה ליכולות שהיו לנו ב-2007. את המשוואה הזאת כדאי לכל אחד במזרח התיכון להפנים".

    שר האוצר משה כחלון אמר: "‏תקיפת הכור הסורי היא ביטוי ליכולות הצבאיות של צה"ל, שהוכיח פעם נוספת שידו הארוכה מסוגלת לבצע כל משימה ללא כל קשר למרחק ולמורכבות. אזרחי ישראל יכולים לסמוך על צה"ל וכוחות הביטחון שידעו לתת מענה לכל איום. הצבת קווים אדומים אינה רק עניין של הצהרות, אלא נכונות לגבות את המילים במעשים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הכל מה'! צריך ביטחון בה' לעשות מעשים טובים!!!

      1. העולם הזה משחק בובות והקבה מושך בחוטים

    2. 2

      לא לברמן ולא ביבי רק הקב"ה ולא צריך לזה שום הוכחה, אנחנו נתחזק בתורה הקדושה ועל ידי זה כוחות הביטחון ה' ישמרהם אמן יצליחו