מוביל לניצחון: משה אבוטבול זכה ל-54% תמיכה בסקר 'קול חי'

    איתי גדסי 1 Comment on מוביל לניצחון: משה אבוטבול זכה ל-54% תמיכה בסקר 'קול חי'

    ראש העיר בית שמש משה אבוטבול מוביל בסקר הטלפוני של "זירה מקומית" בקול חי עם 54% תמיכה • ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול בתגובה: "למרות הסקרים המחמיאים ולמרות ההסכמים המתגבשים עם מרבית חברי העירייה, חשוב לי להגיע להסכמה רחבה ככל שאפשר, ולכן אני קורא לכל המפלגות להצטרף יחדיו"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תוצאות הסקר השבועי של התכנית "זירה מקומית" ב"קול חי" שפורסמו היום מגלים כי התמיכה במועמדותו של משה אבוטבול לכהונה שלישית בראשות עיריית בית שמש מתרחבת והולכת, והוא ניצב בסקר עם 54% תמיכה, יותר מכפול ממי שנמצא אחריו בתור.

    קשה לדעת אם ההחלטה של סניף הליכוד המקומי בבית שמש שהתכנס ביום חמישי שעבר לתמוך במשה אבוטבול בבחירות הקרובות לראשות העיר, היא זה שמחזקת את מועמדותו, אבל מה שברור שלא רק בסקרים יש לו אחיזה רבה, אלא גם במועצת העיר, וכבר כיום 50% מחברי מועצת העיר הודיעו כי הם תומכים בו בבחירות הקרובות.

    נשאלי הסקר השבועי, השיבו לשאלה הבאה – מי המועמד שלכם לראשות עיריית בית שמש?, והתוצאות היו: משה אבוטבול – 54%, שמואל גרינברג – 25%, מועמד חסידי – 11%, משה מונטג – 10%.

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נשאל בתוכנית לתגובתו על תוצאות הסקר, והשיב כי הוא מברך כמובן את אלו שתמכו בו, אבל הוא גם מברך את אלו שלא תמכו בו עדיין, אחר והוא יודע כי בסופו של יום התבונה תגבר ובית שמש תצא לדרך עם מועמד אחר, בית שמש יש בה צלקות רבות ממערכות הבחירות הקודמות, והתקווה היא כי הפעם נלך בראש אחד, עם אחדות של כל המפלגות, ובמיוחד של כל המפלגות החרדיות.

    "מי שמכיר את בית שמש יודע כי התמיכה במועמדתי היא רחבה ביותר, יחסי הכוחות בעיר מלמדים כי הדרך סלולה בס"ד לניצחון, אבל למרות הסקרים ולמרות ההסכמים חשוב לי באופן אישי להגיע להסכמה רחבה ככל שאפשר, ולכן אני קורא לכל המפלגות להצטרף יחדיו, ולהוביל ביחד את הניצחון, שיהיה הפעם ניצחון מתוך אחדות והסכמה מקיר לקיר. יש לנו בבית שמש אתגרים רבים, יש עשרות אלפי דירות שממתינות לזוגות צעירים, ולמען שיווק הדירות חשובה האחדות והלכידות, ואני מאמין שהתבונה תנצח", אמר ראש העיר.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה שלא הולך בנוח ילך בכוח נ.ב. אשכנזי תושב העיר היפה בית שמש שיודע מה טוב לי וזה אינטרס של כולנו בהצלחה!!!