נתניהו: "מי שינסה לפגוע בנו – אנחנו פוגעים בו"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מי שינסה לפגוע בנו – אנחנו פוגעים בו"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים את ישיבת הממשלה בדימונה, לרגל ועידת הנגב שהתקיימה היום | בדבריו התייחס למחויבות לנגב ולאיומים הביטחוניים העומדים על הפרק

    נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בפתח ישיבת הממשלה שהתקיימה בדימונה לרגל ועידת הנגב השמינית. ראש הממשלה נתניהו התייחס למצב הבטחוני אך תחילה דיבר על הוועידה עצמה.

    "אנחנו באים עכשיו מוועידת הנגב. אריה דרעי, שר הפנים, ציטט שם נתון מעניין – הוא הגיע לפני שנים, למקום הזה בדימונה, עם ראש העיר ידידנו גבי ללוש ז"ל. גבי התחנן בפניו שיקצה כסף להריסת 3000 דירות שעומדות ריקות ומוזנחות בדימונה. לפני זמן מה חתמנו על הסכם גג ל-30 אלף דירות, מה שישלש את האוכלוסייה של דימונה ויביא אותה לעיר של 120 אלף. המגדלים פורצים לשמים, רבי קומות, פארקים, כיכרות, אזורי תעשייה. זה בלתי רגיל, וזה אומר את כל הסיפור".

    "אנחנו מחויבים לפיתוח הנגב. אנחנו עושים דברים ששום ממשלה לא עשתה. אנחנו משקיעים כאן בארץ כולה עשרות מיליוני שקלים שבסוף יגיעו למיליארדים, במטרה לקדם את הפיתוח הזה ולהמשיך אותו במלוא התנופה. כל מי שנוסע בכבישים, כל מי שמסתובב כאן ברחובות רואה את השינוי והוא בעיצומו".

    "אנחנו נשמע היום סקירה של שר הפריפריה על תוכניות העבודה לקידום הדרום, אני חייב להגיד מיד שהכוונה שלנו היא לבטל את הפריפריה. קודם כל לקרב אותה ובהמשך לבטל אותה, ובגלל זה אנחנו כאן. אנחנו מקרבים את הגליל ואת הנגב למרכז ואנחנו מקרבים את המרכז לצפון ולדרום".

    "אנחנו מקצים לצורך העבודה הזאת משאבים כבירים בבריאות, ברווחה, בתעסוקה, בתחבורה, בדיור ובתחומים נוספים. דימונה חשובה לנו, הנגב חשוב לנו, ואנחנו נקבל בהמשך החלטות נוספות להעצים את התנופה העצומה הזאת. אני חושב שיש כאן גם צדק חברתי. אנחנו מסמנים כאן את העתיד ואנחנו צועדים אליו בבטחה".

    ראש הממשלה התייחס למצב הבטחוני ואמר: "מכאן אני מבקש להעביר מסר לכל מי שמנסה לפגוע באזרחינו. המשוואה היא פשוטה בתכלית: מי שינסה לפגוע בנו – אנחנו פוגעים בו. ישראל לא תסבול שום ניסיון של פגיעה נגדנו, ואנחנו נפעל בנחישות כדי למנוע זאת. יש להבין – אי אפשר לתקוף אותנו בלי לשלם מחיר יקר מאוד. אתמול שמענו את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בהתבטאות מקוממת, אנטי אמריקנית. קורה כאן דבר שלא קרה כאן עשרות שנים, אולי לא קרה אף פעם מאז הקמת הרשות הפלסטינית".

    "הממשל האמריקני הפסיק לפנק את הפלסטינים. הוא תובע מהם דברים יסודיים שהיה צריך לתבוע מהם כל הזמן: הכרה בזכות קיומה של מדינת ישראל, בהיותה של מדינת ישראל מדינת הלאום של העם היהודי, בהפסקת התמיכה בטרור, בהפסקת מימון הטרור ועידודו".

    "הפלסטינים בהלם. וכמו ילד מפונק שפינקו אותו כל השנים, בבת אחת אומרים לו: "די, עד כאן". והם בהלם, ובהיותם בהלם הם מאבדים עשתונות והאמת שלהם יוצאת לאור: הם לא מעוניינים בהידברות והם מסרבים להגיע לשלום. היד שלנו תמיד מושטת לשלום, שלום אמת. אני חייב להגיד שבכל מצב, עם או בלי הסדר אנחנו תמיד אבל תמיד נדאג לביטחון ישראל".



    0 תגובות