בני ביטון: "שדה התעופה ייקרא על שמו של בנימין נתניהו"

    איתי גדסי No Comments on בני ביטון: "שדה התעופה ייקרא על שמו של בנימין נתניהו"

    ראש עיריית דימונה בני ביטון אמר היום בנאומו בועידת הנגב השמינית "אני יודע שראש הממשלה רוצה להקים את שדה התעופה נבטים פה בבתים, צה"ל לא רוצה; אני רוצה שתתקבל החלטה היסטורית על כך. יש לנו שדה תעופה, והוא ייקרא על שמו של בנימין נתניהו"

    ביטון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית דימונה בני ביטון התייחס היום בוועידת הנגב השמינית לאפשרות כי יוקם שדה תעופה חדש בדרום, אשר ישמש את התושבים. ביטון הודיע כי הוא מתכוון להעלות את העניין בישיבת הממשלה, שתתקיים מאוחר יותר בעיר.

    "שאלו אותי אתמול והיום באמצעי התקשורת אם באו לעשות סיבוב על חשבון דימונה והנגב, אז אני אומר לכם, כולי גאווה על הממשלה החברתית הזאת, הטובה ביותר במדינת ישראל. הנגב נהיה מרכז הסייבר בעולם. מרכז האקדמיה שתהיה בדימונה. אני בטוח שאנחנו היום, לאחר הוועידה, נגיע לישיבת הממשלה ונדבר על מספר נושאים".

    "אני יודע שראש הממשלה רוצה להקים את שדה התעופה נבטים פה בבתים, צה"ל לא רוצה. לקחנו שלושה אלופים, מפקדי חיל האוויר, שייעצו לנו. אני רוצה שבישיבה הקרובה נעלה את הסוגיה הזאת. העלינו אותה בוועדה הארצית לתכנון ובנייה, והיא החליטה לתכנן במקביל גם בצפון וגם בדרום. שם לא רוצים, ואנחנו רוצים. אני רוצה שתתקבל החלטה היסטורית על כך. יש לנו שדה תעופה, והוא ייקרא על שמו של בנימין נתניהו".



    0 תגובות