מאבטח בן 30 נפצע קשה מאד סמוך לכותל המערבי; המחבל חוסל

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on מאבטח בן 30 נפצע קשה מאד סמוך לכותל המערבי; המחבל חוסל
    פיגוע דקירה • אילוסטרציה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגוע טרור אחר הצהרים (א') בירושלים:

    מחבל שהגיע לרחוב הגיא, סמוך לכותל המערבי, דקר מאבטח שהוצב במקום ופצע אותו באורח קשה.

    מהמשטרה נמסר, כי שוטר שהיה בקרבת מקום, ניטרל את המחבל והרגו. המאבטח, כאמור נפצע באורח קשה והעניקו לו טיפול רפואי במקום.

    מדוברות מד"א נמסר, כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לצעיר בשנות השלושים לחייו, כשהוא דקור בפלג גופו העליון. זמן קצר לאחר מכן פונה הפצוע לבית החולים שערי צדק בבירה כשהוא במצב קשה מאד.

    חובש רפואת חירום במד"א פנחס בלזברג הלומד בישיבת עטרת כהנים הסמוכה והגיע מהראשונים למקום האירוע, סיפר: "מיד כשקיבלתי את הקריאה על הפיגוע לקחתי את התיק ההחייאה ואת והאלונקה שיש לנו באופן קבוע בישיבה ורצתי למקום. על המדרכה שכב צעיר בשנות ה-20 בהכרה כשהוא סובל ממספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישה עם תחבושת מיוחדת ועצירת דימומים ופינינו אותו לטרקטורון מד"א שהגיע למקום והוציא אותו מהעיר העתיקה לניידת טיפול נמרץ של מד"א שמפנה אותו במצב קשה מאוד לבי"ח".

    השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן אמר בעקבות הפיגוע, כי הוא ‏מתפלל לשלומו של הפצוע בפיגוע בירושלים. "אני משבח את השוטר שהגיב במהירות וחיסל את המחבל ומנע עוד נפגעים. משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד המחבלים הארורים המוסתים על ידי הרשות הפלשתינית, בירושלים ובכל רחבי המדינה".

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר בעקבות פיגוע הדקירה: "כולנו מאחלים רפואה שלמה ומתפללים להחלמתו המהירה של הפצוע ומודים לשוטר שהגיב במהירות הנדרשת, חיסל את המחבל ומנע פגיעה נוספת. אויבי ישראל מנסים כל העת לפגוע בחיילים, שוטרים, מאבטחים ואזרחים, וזאת בשל ההסתה הקשה אליה הם נחשפים בהובלת הרשות הפלשתינית. התשובה היחידה לכך היא מאבק נחוש ובלתי מתפשר בטרור ובמסיתים לטרור ובמקביל המשך פיתוחה ובנייתה של ירושלים המאוחדת. אני מבקש מכל מהאזרחים להמשיך בשגרת החיים, לגלות ערנות ולעדכן את כוחות הביטחון במידת הצורך כדי לסכל ניסיונות פיגועים נוספים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ה' ישמור ויציל
      שלא יהיה יותר פיגועים וצרות בעם ישראל
      אמן כן יהי רצון
      צריכים משיח עכשיו!!!

    2. 3

      מעניין מה יעשו לשוטר שהרג את הערבי למה הוא ירה בו בראש מדוע הוא ביצע הוצאה להורג ללא משפט שהרי הוא יכל לירות לו ברגלים וחוץ מזה אולי יש לו שותפים שכן כעת אנו לא יכולים להגיע גם לשותפיו אז שוטר יקר כנראה אתה לא זוכר מה עשו לעזריה אלאור בית המשפט ירענן לך את הזיכרון

    3. 1

      ב.ד.ה
      המאבטח עדיאל קולמן הלך לעולמו