חקלאים נפגעים כתוצאה מבעיות קליטה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חקלאים נפגעים כתוצאה מבעיות קליטה

    ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן מגיב לבעיות הקליטה הקשות באזור מזה כחודש ואומר: "ממשלת ישראל צריכה למצוא פתרונות טכניים לפתרון הבעיה"

    תמיר עידאן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרעות בעיות הקליטה בדרום. תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב אמר: "לפני זמן קצר סיימנו את כנס החירום בנושא הקשיים בקליטה הסלולרית באזור עוטף עזה והדרום בראשותו של שר התקשורת חבר הכנסת איוב קרא. בכנס הצגנו את הקשיים איתם אנו מתמודדים בעקבות הבעיות בתקשורת, במיוחד באזור בו מצב הביטחוני מורכב מאוד".

    "בעלי העסקים לא מצליחים לתקשר עם הלקוחות, החקלאים לא מסוגלים להשקות את האדמות והתושבים סובלים משיבושים קשים בחיי השגרה. העלנו גם הבעיה שתיווצר בעת חירום, שאז לא ניתן יהיה לתקשר עם היישובים או עם גורמי הצבא וגורמי החירום כמו כב"א ומד"א אשר לא יוכלו לתת מענה לקריאות בשל בעיית התקשורת".

    לדבריו: "אנו יוצאים אופטימיים מהכנס, גורמי הצבא ומשרד התקשורת ציינו כי הם פועלים ללא לאות לטובת פתרון הבעיה ועושים ככל יכולתם על מנת להביא לפתרון הנושא כמה שיותר מוקדם. אנו ערים לכך שבעיות התקשורת נובעות מפעילות צבאית באזור סיני, אך עם זאת אנו דורשים כי עד שבעיה זו תיפתר ממשלת ישראל צריכה למצוא פתרונות טכניים לפתרון הבעיה ולבחון את פיצוי בעלי העסקים והחקלאים אשר נפגעים כבר חודש ומוסיפים להפגע עד שימצא הפתרון לנושא".



    0 תגובות