הליכוד תומך במועמדותו של אבוטבול לראשות העיר בית שמש

    איתי גדסי 1 Comment on הליכוד תומך במועמדותו של אבוטבול לראשות העיר בית שמש

    סיעת הליכוד בעיר בית שמש הודיעה על תמיכה במועמד מפלגת ש"ס לראשות העיר בית שמש, ראש העיר המכהן, משה אבוטבול | האם ניצחונו נראה בטוח מתמיד?

    ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול צילום: יעקב כהן
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות בבית שמש. בעוד שנראה כי מועמד מוסכם על כלל הציבור החרדי, עדיין לא נמצא בבית שמש, בסניף הליכוד בעיר בראשות שלום אדרי, הוחלט על תמיכה במועמדותו של ראש העיר המכהן, משה אבוטבול.

    ההחלטה, שהתקבלה אגב בפה אחד, צפויה להכריע באופן תיאורתי, כי נכון למצב התמיכה כרגע, ראש העיר הבא של העיר בית שמש יהיה זה המכהן כעת, משה אבוטבול.

    כאמור, בין הסיעות החרדיות עדיין לא שוררת הסכמה ומחילופי דברים שנאמרו בעת האחרונה בין בכירים במפלגות אגודת ישראל, דגל התורה וש"ס, נראה כי נכון לעכשיו, אין הסכמה.

    בביקור שערך השר אריה דרעי לפני מספר חודשים בבית שמש, נשמע היה דרעי בטוח מתמיד בניצחון מועמדו, ראש העיר המכהן משה אבוטבול. "בית שמש היא עיר לתפארת" אמר דרעי "יש כאן עשייה ברוכה שלא רואים בעיר אחרת, כולם כאן שותפים לעשייה, וכל הקהילות מקבלות בצורה יפה, חבל יהיה לקלקל את בית שמש ולהכניס אותה לקלחת בחירות מיותרות כאשר כולם יודעים כי התוצאה ידועה מראש, ומשה אבוטבול יהיה כאן ראש עיר גם בבחירות הבאות".

    דרעי הוסיף: "אני יודע שהרב ליצמן נמצא אתנו בעניין, אבל אני קורא גם לרב משה גפני וגם לרב מאיר פרוש להצטרף למהלך הזה למען בית שמש. גם בערים שיש ראשי עיר חילוניים לא מחליפים אותם אם הם עושים מלאכתם נאמנה, קל וחומר שמדובר בראש עיר כמו רבי משה אבוטבול שכל היהדות החרדית חייבת לו הכרת הטוב על כך שהרים את קרנה של בית שמש".

    "בסופו של יום", המשיך השר דרעי, "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר, אם זה לא ילך בדרכי שלום וכבוד זה יהיה במערכה, בבחירות שעברו יישנו כאן בעיר חודש שלם, ואם יהיה צורך נעשה זאת גם הפעם, אבל אני מקווה מאוד שלא נצטרך להגיע לכך, ונתעל את העשייה ואת המרץ לדברים טובים למען התושבים" אמר דרעי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תיקון. הרב מושה אבוטבול