לאחר פרישת בילסקי: ראש עיר חדש לרעננה

    איתי גדסי 1 Comment on לאחר פרישת בילסקי: ראש עיר חדש לרעננה

    איתן גינזבורג נבחר ברוב קולות על ידי חברי מועצת העיר וישמש כראש העירייה עד הבחירות הכלליות לראשות העירייה שיתקיימו ב-30 באוקטובר 2018

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתמיכת 12 מחברי המועצה, נבחר בישיבת מועצת העיר, איתן גינזבורג לתפקיד ראש עיריית רעננה המכהן, וישמש כראש עירייה עד הבחירות המוניציפאליות הכלליות שיתקיימו בב-30 באוקטובר 2018.

    גינזבורג נבחר בהצבעה גלויה, בהתאם לחוק הרשויות המקומיות, בבחירות שהתקיימו יומיים לאחר שהגיש ראש עיריית רעננה היוצא זאב בילסקי את מכתב ההתפטרות שלו לשר הפנים אריה דרעי, עם אישור הממשלה על מינויו לתפקיד יושב ראש מטה הדיור הלאומי.

    ראש עיריית רעננה היוצא זאב בילסקי, נפרד בהתרגשות מחברי מועצת העיר וממשתתפי הישיבה, ובירך את איתן גינזבורג על הבחירה: "אני שמח כי מועצת העיר הצביעה ברוב קולות ובחרה באיתן ובטוח כי הוא ימלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר".

    עו"ד איתן גינזבורג, נבחר למועצת העיר בגיל 26, והיה לחבר המועצה הצעיר בהיסטוריית המועצה והעיר. הוא בן 41 ואב לתאומים. גדל והתחנך ברעננה ובוגר מערכת החינוך העירונית (בי"ס זיו, חטיבת השרון ותיכון אוסטרובסקי). בעל 3 תארים: במשפטים, בממשל ותואר שני במדעי המדינה – מנהיגות ציבורית ופוליטית. כיהן כסגן ומ"מ ראש העיר, מחזיק תיק ההנדסה, יו"ר ועדת תכנון ובנייה, הוביל ואישר את תכנית המתאר של רעננה ואת הסמכת הועדה כוועדה עצמאית הראשונה בארץ, ויו"ר דירקטוריון תאגיד מי רעננה.

    בנאומו בפני חברי המועצה אמר ראש העיר הנבחר איתן גיזנבורג: "אנחנו נבחרנו על ידי הציבור כדי לשרת, להנהיג ולקחת אחריות – וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות. אני לוקח על עצמי את התפקיד בחרדת קודש מתוך הבנה עמוקה של מהות התפקיד והאחריות הטמונה בו. אתם מכירים אותי, לא מהיום, ויודעים מהי מידת הרצינות שבה אני מתייחס לתפקידי ולשליחותי הציבורית".

    אני מתכוון להמשיך את השותפות הקואליציונית הנוכחית ככל הניתן, ולתת לכל חבר מועצה ולכל סיעה את מקומם לעשות ולתת כתף. בשקיפות, בשותפות, באחריות. אני מבטיח לתושבות ותושבי העיר – אני מתכוון לעבוד קשה למענכם. למען התושבים כולם. זוהי תקופה חשובה לעיר, עם פרויקטים אדירים בתחומי התשתיות והבנייה, לפנינו שיפוצי הקיץ במערכת החינוך, אירועי שנות השבעים למדינה ועוד ועוד. את כל אלו נמשיך לעשות, במלוא הקצב. עם זאת אני אומר זאת כאן באופן ברור – בעת הזאת לא יהיו מהפכות. את המנדט לדרך החדשה יצטרך אחד מאיתנו לקבל ישירות מהבוחר. ככה עובדת דמוקרטיה, וכך צריך לנהוג", סיכם גינזבורג.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין לי תגובה,
      מה רוצים ממי?מה?מה?