בפסח הזה אתם מלכי האירוח עם מיקסרPROMIX 10 של סאוטר מבית 'אלקטרה'

    צבי הדס No Comments on בפסח הזה אתם מלכי האירוח עם מיקסרPROMIX 10 של סאוטר מבית 'אלקטרה'

    מאכלי הפסח דורשים השקעה ומקצועיות גדולה יותר בשל היעדר מצרכים או שינוי במרקמי המזון * מיקסר מקצועי משנה את כל התוצאה ומביא למטבח שלכם ארוחות מהחלומות * עם PROMIX 10 של סאוטר מבית 'אלקטרה' – שחקן שמשנה את כללי המשחק, אתם מסודרים לחג פסח כשר ושמח

    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה נפלאה לך, אשת החיל. בחג הפסח הקרוב את לא צריכה להיות שפית מקצועית כדי להוציא ממטבחך את המאפים והתבשילים הטעימים ביותר. גדולי השפים והקונדיטורים מעידים כי מיקסר מקצועי הוא בסיס להצלחה במטבח – ויש לו חלק ניכר בהצלחת הבישול והאפייה. מיקסרPROMIX 10 של סאוטר מבית 'אלקטרה' עונה על כל הדרישות ומתאים לחג המושלם שלך.

    PROMIX 10 של סאוטר מבית 'אלקטרה' הוא המתנה המושלמת לחג הפסח: לרעייה, לאם, לזוג הצעיר שמתחתן, לחמות ולכל בית שמבין איכות. ולא רק בפסח! תמיד רציתן לעשות כמות בצק להפרשת חלה ולא היה מספיק מקום בקערת המיקסר? עם PROMIX 10 תהיה לך הפרשת חלה למהדרין. קערה ענקית בנפח 10 ליטר שיכולה להכיל גם 4 ק"ג קמח. לכן תוכלו לחדש את המיקסר לפסח, ליהנות מהשימושים הרבים שלו כגון הכנת גלידות טובות, עוגות מוצלחות, הקצפת ביצים לאטריות, הכנת מרנגים, קרמים וציפויים לעוגות. ולהמשיך את השימוש בו לאורך השנה.

    למיקסר PROMIX 10 מגוון יתרונות שכל אחד היה רוצה במיקסר שלו. קערה בנפח 10 ליטר מנירוסטה מוברשת, תנועת ערבול היקפית מלאה בכל חלקי הקערה, מערכת גלגלי הנעה פנימית מתכתית לביצועים מושלמים לאורך זמן, מערכת אלקטרונית המבטיחה מהירות פעולה קבועה בכל עומס, 3 מחברים שונים לאביזרים נלווים, ווסת מהירות סיבובי בעל 8 דרגות מהירות + פעולת PULSE. כיסוי קערה שקוף, פעילות שקטה ביותר, רגליות גומי בבסיס המיקסר לפעילות יציבה, הספק עוצמתי במיוחד W1800 ושלוש שנות אחריות.

    'אלקטרה' – לא מתפשרים על איכות. קונים PROMIX 10 סאוטר לחג פסח כשר ושמח ביותר



    0 תגובות