הרווח שלכם לחג הפסח הולך להיות נקי במיוחד עם 'שוק מהדרין'

    צבי הדס No Comments on הרווח שלכם לחג הפסח הולך להיות נקי במיוחד עם 'שוק מהדרין'
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת 'שוק מהדרין', הרשת היחידה ששמה בראש סדרי העדיפויות שלה את טובתו האמתית של הצרכן החרדי לאורך כל ימות השנה, בהתאמה לכל עונה ולכל חג, יוצאת במבצע שובר שוק בממלכת הניקיון – מוצרי ניקיון רק ב 5 ₪ . בקניה מעל 200 ₪ תוכלו לקנות מוצרי ניקיון הכרחיים ובסיסיים בכל בית, במחיר כמעט בלתי אפשרי של 5 ₪ בלבד למוצר!

    כך תמצאו בין יתר המבצעים לאורך תקופת ערב חג הפסח, את המוצרים הבאים במחיר של 5 ₪ בקנייה מעל 200 ₪: מסיר שומנים סנט מוריץ 750 מ"ל, נוזל כלים פיירי 1.35 ליטר, מרכך כביסה מג'יק 4 ליטר, פיסגה נוזל לשטיפת רצפות 4 ליטר סנו, נוזל לניקוי כללי ג'ט 4 ליטר סנו.

    סל מוצרי הניקיון של המשפחה החרדית הופך בערב פסח לסל גדול פי שניים, שלושה ואף יותר מיתר ימות השנה. הניקיון האינטנסיבי של כל פרט ופינה בבית, מחייבים שימוש בכמויות גדולות של חומרים ואף רכישה של חומרים פחות פעילים במשך ימות השנה. העלות הכספית של סל המזון בכל בית הופכת להיות גדולה יותר באופן משמעותי וההוצאות אינן פוסקות. בדיוק בשל כך רשת 'שוק מהדרין' אינה מוותרת על מבצעים לכל עונה ולכל חג. כרשת שחרטה על דגלה את טובת הצרכן, מקפידה הרשת לבחון את מוצרי הצריכה הבסיסיים במשפחה החרדית ולהביא אותם במחירים הנמוכים ביותר לטובת הצרכן.

    רשת 'שוק מהדרין' שהוקמה מתוך חשיבות רבה לדרישות הצרכן החרדי ומתוך רצון לקשר אמיץ עמו, מקיימת הקפדה על החמרות בלתי מתפשרות כגון כשרויות מהדרין, איכות מוצרים, שירות אדיב וכמובן מחירים הוגנים.

    רווח נקי זו קניה ב'שוק מהדרין'. היכנסו לאחד מ-20 הסניפים ברחבי הארץ ותיהנו ממבצעי פסח נקיים ומשתלמים.

    המבצעים תקפים בין התאריכים י"ז אדר – א' ניסן תשע"ח 4-17.3.18 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם.

    ניתן לממש כל מבצע עד 3 מימושים/3ק"ג, אלא אם צוין אחרת בהתאם למגוון הקיים בסניף. אין מכירה סיטונאית. תיתכן שונות בין מחירי המוצרים בסניפים השונים, המחיר הקודם של המוצרים שבמבצע מצוין בסניפים עצמם. אין כפל מבצעים ו/או הנחות ו/או הטבות.



    0 תגובות