שקד: "ייתכן ונלך היום לבחירות; מקווה שנתניהו ימנע זאת"

    עמית דניאל No Comments on שקד: "ייתכן ונלך היום לבחירות; מקווה שנתניהו ימנע זאת"

    שרת המשפטים איילת שקד סבורה כי גם ליברמן וגם נתניהו יכולים לעצור את המשבר וכי הצבא כלל לא צריך את כל החרדים בשורותיו כעת | וגם: איך היא מסבירה את דברי בנט על תמיכה מוגבלת בנתניהו?

    קלפי • אילוסטרציה
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד שוחחה עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחסה למשבר הפוליטי ולהשלכותיו. "זה לא מהותי" אמרה שקד בהתייחסה להתנגדות ליברמן לחוק. "כולם יודעים שכמות החרדים שמתגייסים עולה משנה לשנה צריך לתת לזה לקרות ולא להפריע עם חקיקה מיותרת".

    את האחריות למשבר היא ממשיכה להטיל על ראש הממשלה: "ראש הממשלה או שר הביטחון, אחד משניהם צריך להתעשת ולמנוע הפלת ממשלה. יש כמה אפשרויות. אפשר למנוע את פיטורי ליברמן מצד נתניהו ומצד ליברמן אפשר לא להצביע נגד אלא להימנע".

    "אני מאד מודאגת" אמרה שקד "יש מפלגות שיכולות לא לעבור את אחוז החסימה. אני לא רואה איך נתניהו מצליח להקים את הקואליציה הלאומית הזו שוב. בחירות עכשיו זה חוסר אחריות לאומית".

    לדבריה: "אי אפשר לקבל הכל כאן ועכשיו. במהות החוק צריך לעשות הרבה שינויים. אין טעם להביא וחוק שיפסל אחרי יומיים בבג"ץ. מי שחושב שאפשר לגייס את כל החרדים הוא חי באשליות. הצבא לא צריך את כולם. אני מקווה שאת החקיקה הבאה בנושא, אם נביא, כי יכול להיות שהיום הולכים לבחירות, אני מקווה שהחוק לא ייפסל".

    את דברי בנט באשר לתמיכה מוגבלת בנתניהו, הסבירה: "בנט אמר שאם אנחנו נגררים לבחירות מיותרות לא בטוח שניתן את תמיכתנו לבחירות מיותרות. אני מקווה שנתניהו יוכל לעצור את כדור השלג הזה היום".



    0 תגובות