בטיסה לרבי אלימלך – החובשים הצילו את חייה של הנוסעת

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בטיסה לרבי אלימלך – החובשים הצילו את חייה של הנוסעת

    במהלך טיסה מישראל לליז'ענסק, איבדה נוסעת את הכרתה | חובשי איחוד הצלה שהיו על המטוס הצילו את חייה

    מטוס • אילוסטרציה צילום: יח"צ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הטיסה מישראל לפולין של חברת עקיבא לכיש טורס כמידי שנה להילולת רבי אלימלך מליז'ענסק הטמון בעיירה ליז'ענסק בפולין איבדה אחת הנוסעות את ההכרה. חובשים מתנדבים באיחוד הצלה שהתלוו לטיסה הצילו את חייה ומנעו את נחיתת החירום שתוכננה.

    יעקב מילר חובש באיחוד הצלה סיפר: "תוך כדי הטיסה חשה ברע אחת הנוסעות ואף איבדה את ההכרה לזמן קצר. יחד עם הרב מרדכי ברזילי חובש ונשיא איחוד הצלה סניף בני ברק וחובשים נוספים של איחוד הצלה שהתלוו לטיסה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני וייצבנו את מצבה מה שמנע נחיתת חירום והמשכנו את הטיסה תוך ליווי רפואי צמוד לגברת. לאחר הנחיתה הגברת חשה בטוב וממשיכה עמנו את הנסיעה לציון רבי אלימלך בעיירה ליז'נסק בפולין ולקברי צדיקים נוספים ברחבי פולין".

    בתוך כך, מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו מאוקראינה ומתנדבים נוספים שהגיעו מישראל מאבטחים רפואית מאמש את הגעת ההמונים לציון רבי אלימלך בעיירה ליז'נסק בפולין.

    ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן סיפר: "כמידי שנה נוהרים אלפים לציון רבי אלימלך בעיירה ליז'נסק בפולין ובעקבות כך יצאנו משלחת של חובשים מסניף איחוד הצלה באומן שבאוקראינה לאבטח רפואית את הגעת האלפים. כמו כן נמסר לנו כי חובשים נוספים של איחוד הצלה הגיעו מישראל ויסייעו לנו במערך האבטחה הרפואית בסמוך לציון רבי אלימלך מליז'נסק".



    1 תגובות

    מיין תגובות