סמוטריץ' וקיש לראשי אייפאק: "שתי מדינות – פתרון מסוכן"

    איתי גדסי 2 Comment on סמוטריץ' וקיש לראשי אייפאק: "שתי מדינות – פתרון מסוכן"

    ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת חברי הכנסת סמוטריץ' וקיש, שלחו מכתב לראשי אייפאק בו כתבו: "פתרון שתי המדינות מסוכן ולא רלוונטי; קוראים לכם לשנות את מדיניותכם"

    נתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת ח"כ יואב קיש וח"כ בצלאל סמוטריץ שיגרו היום מכתב לראשי שדולת איפאק בארה"ב בהם הנשיאה, הגברת ליליאן פינקוס, נשיא ועד המנהלים מר רוברט כהן, המנכ"ל וחברי הוועד המנהל בדרישה לתקן את מדיניות איפאק בנוגע לפתרון שתי המדינות כפי שהתבטאה בפתיחת הכנס הנוכחי.

    ראשי השדולה פתחו את מכתבם בתודה על התמיכה האיתנה במדינת ישראל "איפאק הוא חוד החנית בחיזוק הקשר העמוק וארוך השנים בינינו, וחברי שדולת ארץ ישראל בכנסת מעריכים מאוד את מאמציכם האינסופיים הנעשים למען מדינת ישראל. ערכינו המשותפים ושאיפתנו לתיקון עולם, מבטיחים את הקשר הבל ינותק בין המדינות".

    עם זאת ראשי השדולה ביקשו להתייחס למדיניות איפאק בעניין פתרון שתי המדינות בקונפליקט הישראלי-פלסטיני כפי שבוטאה במהלך הכנס ואשר התבררה כלא רלוונטית עוד. במכתבם מזכירים ראשי השדולה כי "מפלגת השלטון, הליכוד, דחתה ב-2002 את רעיון שתי המדינות והחלטה זו בתוקף עד היום. יתרה מזאת, מרבית שרי ממשלת ישראל, מרבית חברי הקואליציה וחשוב מכל, רוב אזרחי ישראל מתנגדים לרעיון שתי המדינות. משכך, מדיניות זו אינה מופיעה בקווי היסוד של ממשלת ישראל".

    עוד הוסיפו כי לקחי העבר מלמדים כי נסיגות ישראליות המהוות תשתית להקמת מדינת טרור מוסלמית בלב ליבה של ארץ ישראל זו סכנה עצומה ביותר לביטחון ישראל. ראשי השדולה ציטטו את דבריו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין בדבר זכותנו על הארץ, וחתמו בקריאה לתיקון המדיניות "אנו קוראים לכם, מנהיגי שדולת איפאק וחבריה, לשנות את מדיניותכם ולעצב את החזון מחדש בהתחשב בלקחי העבר, במציאות העכשווית וברצון העם בישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות