גלאון פורשת מהפוליטיקה

    איתי גדסי 1 Comment on גלאון פורשת מהפוליטיקה

    זהבה גלאון הודיעה כי היא מסירה את מועמדותה מהבחירות לראשות מרצ: "התרשמתי שמתפקדי מרצ מעוניינים בהנהגה חדשה"

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מרצ, זהבה גלאון, מודיעה כי היא מסירה את מועמדותה מהמירוץ לראשות מרצ ולא תתמודד לקדנציה נוספת, אחרי שהתרשמה שחברי מרצ מעוניינים בהנהגה חדשה.

    גלאון התפטרה בנובמבר שנה שעברה מהכנסת במטרה לשכנע את ממסד המפלגה להעביר מידיו את בחירת היו"ר והרשימה לכנסת לציבור הרחב בפריימריז.

    במכתב לחברי מרצ כתבה גלאון: "פתיחת מרצ הייתה הצלחה אדירה ואני לא מתחרטת עליה לרגע. כל חיי הפוליטיים נלחמתי למען עקרונותיי וערכיי. הייתי עושה את הכל שוב גם בידיעת המחיר האישי מראש. אני במרצ וברצ מהיום שניתנה לי זכות בחירה, ועבורי מפלגה היא כלי לשינוי, לא סידור עבודה. לא פעם מתחתי ביקורת על פוליטיקאים שנדבקו לכיס, והיום יש לי הזדמנות לא לדרוש, אלא, גם לקיים ולהעביר מסר: נבחר הציבור הוא שליח הציבור שצריך להיאבק על העתיד לא על התפקיד. אני גאה בזכות שהייתה לי להנהיג את השמאל הישראלי, ואני שמחה לראות את מרצ נפתחת. אני יודעת שאני משאירה למי שיחליף, או תחליף, אותי מפלגה חזקה ומבוססת משקיבלתי לידיי".

    "אני פורשת מהמירוץ, אבל נשארת מגויסת למאבק למען ישראל טובה יותר, צודקת, הוגנת, שוויונית ודמוקרטית שתשים את האדם במרכז. אני גאה שהייתה לי זכות לייצג את בוחרי מרצ כראשת המפלגה בשש השנים האחרונות ואסירת תודה לעשרות אלפי מצביעי מרצ שנתנו בי את אמונם".



    1 תגובות

    מיין תגובות