מסע לווית מרן הגר"ש אויערבאך זצוק"ל

    איתי גדסי ובנצי ליזרוביץ' No Comments on מסע לווית מרן הגר"ש אויערבאך זצוק"ל

    פרטים על מסע לווית מרן הגר"ש אויערבאך זצוק"ל: מסע הלוויה, ההספדים והוראות כוחות החירום וההצלה | בלוויה צפויים להשתתף רבבות בני אדם

    מרן הגר"ש אויערבאך זצוק"ל
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסתלקות מרן הגר"ש אויערבאך זצוק"ל. מסע הלוויה יצא בשעה 11:00 מישיבת "מעלות התורה" בשכונת שערי חסד בירושלים לעבר הר המנוחות שם ייטמן לצד רעיתו הרבנית ע"ה.

    המספידים בלוויה יהיו שני אחיו, הגאון ר' אברהם דב אב"ד טבריה, והגאון ר' עזריאל רבה של בית וגן, הגר"י קלמנוביץ, הגרב"ש דויטש והגר"צ פרידמן.

    מסע הלוויה צפוי לעבור דרך הרחובות הבאים: הגר"א, קק"ל, אוסישקין, בצלאל, בן צבי, ויצמן, סחרוב עד הר המנוחות.

    בלוויה צפויים להשתתף רבבות בני אדם וכוחות רפואת החירום מד"א ואיחוד הצלה פרושים לאבטחת מסע הלוויה. בהודעות שפרסמו בתקשורת קראו כוחות הרפואה להצטייד במים קרים ולהישמע להוראות.

    משטרת ישראל פרסמה כי היא נערכת בכוחות מתוגברים בצירים המובילים בירושלים במטרה לנהל את מערך התנועה ולאפשר הגעה של הציבור ללוויה במהירות ובבטחה. על פי תיאום מוקדם שנערך עם המארגנים ההספדים צפויים מהשעה 11:00 ועד השעה 12:30, ולאחר מכן יצא מסע ההלוויה משכונת שערי חסד לכיוון הר המנוחות.

    על פי הערכות ומניסיון העבר צפויים עומסים ושיבושי תנועה בכבישים: 1, 443 ובצירי התנועה בירושלים, ציבור הנהגים מתבקש להימנע ככל שניתן מלהגיע לאזור ולנסוע בדרכים חלופיות.

    לא תתאפשר הגעה של כלי רכב פרטיים ללוויה, הציבור מתבקש לעשות שימוש בתחבורה ציבורית.

    משטרת ישראל תמשיך ותעדכן את הציבור באמצעי התקשורת באופן שוטף לגבי הסדרי תנועה ועומסים. כמו כן ניתן יהיה לקבל מידע נוסף שאינו חירום במוקד 110 של משטרת ישראל.

    בהתאם להתקדמות מסע הלוויה יסגרו הרחובות בהם תעבור הלוויה והרחובות הסמוכים להם.

    הכניסה לעיר תתאפשר מכביש 9, מנהרת הארזים משעה 11:30 ועד סיום מסע הלוויה.

    במטרה לשמור על בטיחות המלווים חובה להישמע לכללים הבאים: להישמע להוראות השוטרים והסדרנים. הוראות אלו נועדו לשמור על חייכם, להימנע מלהגיע עם ילדים קטנים למתחם ההלוויה, להתרחק ממקומות מגודרים, אסור בשום מקרה לטפס ולהיתלות על רכב בתנועה כולל על רכבי חירום והצלה, אין לטפס על גדרות, מבנים, תמרורים ועמודי חשמל, חל איסור מוחלט לעלות על גגות בניינים – המשטרה תגיב באפס סובלנות כלפי מעשים אלו היכולים לסכן חיי אדם, יש להתרחק מהרכב המוביל את המנוח ולא להידחק לקרבתו ישנה סכנת חיים, חל איסור מוחלט להטיס רחפנים.



    0 תגובות