אל תספידו את כהונת נתניהו. הוא יעמוד בראשות הממשלה עוד הרבה זמן

    עו"ד אביעד ויסולי No Comments on אל תספידו את כהונת נתניהו. הוא יעמוד בראשות הממשלה עוד הרבה זמן

    בעוד התקשורת חוגגת את הפלתו של נתניהו, עו"ד אביעד ויסולי יוצא להגנתו וסובר כי "פרשת 4000, בדיוק כמו כל קודמותיה, מתחילה בקול תרועה רמה ותסתיים בקול דממה דקה"

    צילום: יוטיוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקשורת מזילה ריר כשהיא מדווחת על חקירותיו של "עד המדינה" שלמה פילבר. בסוף הרבה מאד אנשים  יצטרכו לאכול את הכובע.

    פרשת 4000, בדיוק כמו כל קודמותיה, מתחילה בקול תרועה רמה ותסתיים בקול דממה דקה.

    הסיבה לכך היא פשוטה: אם מייחסים כיסוי תקשורתי אוהד ל"מתת אסור" לאיש ציבור, לא נתניהו צריך לרעוד אלא כל שאר 119 הח"כים, ובמיוחד אלה מן הסמול.

    אין אמצעי תקשורת ארצי במדינת ישראל שלא מקיים יחסי תן וקח עם פוליטיקאים. סיקור אוהד תמורת מידע פנימי אסור ושאר טובות הנאה נמצא בשורשי הפוליטיקה בישראל.

    אם יתברר שכיסוי תקשורתי מוטה מהווה מתת שוחד, על המשטרה יהיה לחקור ולהעמיד לדין את כל היוזמים והתומכים של "חוק ישראל היום" – החל מאיתן כבל והרצוג וכלה ביאיר לפיד וציפי ליבני.

    אם נעמיק בחקירות השוחד התקשורתי, לא יהיה ח"כ (או אמצעי תקשורת) בהווה או בעבר שלא חטא בכך, ובמיוחד "יקירי המערכות" ממפלגת הבלון של לפיד.

    הפיכת פילבר ל"עד מדינה" לא צריכה לגרום לנתניהו נדודי שינה. בדיוק כמו שהפיכתו של ארי הרו ל"עד מדינה" התגלתה כבלון מלא אויר חם ותו לא. ואין חולק שארי הרו היה קרוב לנתניהו פי כמה וכמה.

    נתניהו מגלה עוצמה וחוזק פנימי מעוררי השתאות, ויש להודות על כך. ראש ממשלת ישראל הינו תפקיד קשה שבקשים, גם ללא "תרומת" המשטרה והפרקליטות. מה חבל שהם לא מבינים שבהטרדת רה"מ מידי ערב ב – 8 הם פוגעים בכל אזרחי המדינה וגם בעצמם. אחרי הכל, ראש ממשלה יש רק אחד ולהיפגש עם פוטין או טראמפ יכול רק ראש הממשלה.

    אז אל תתפרו חליפות. נתניהו עשוי בהחלט לצלוח גם את הגל העכור הזה. המבחן האמיתי שלו לא יהיה בתיקי עפ מספרים של אלפים במשטרה, אלא במספר אלפי הבתים והדירות שייבנו בתקופתו ביהודה, שומרון וירושלים ובהחלת החוק הישראלי עליהם.

    עו"ד אביעד ויסולי, יו"ר תנועת נאמני ארץ ישראל בליכוד



    0 תגובות