המשטרה דורשת הארכת מעצרם של ניר חפץ ומשפחת אלוביץ

    איתי גדסי 1 Comment on המשטרה דורשת הארכת מעצרם של ניר חפץ ומשפחת אלוביץ

    משטרת ישראל והרשות לניירות ערך דורשות את הארכת מעצרם של ניר חפץ, שאול, איריס ואור אלוביץ • אתמול הוארך מעצרו של חשוד אחר בפרשה המכונה תיק 4000 ב-15 ימים

    חפץ ונתניהו צילום: משה מילנר, לע"מ
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תיק חקירה 4000: בהמשך לחקירה משותפת המתנהלת ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433 וברשות ניירות ערך: היום בשעה 13:30 לערך יובאו ניר חפץ, שאול, איריס ואור אלוביץ לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרם.

    מעצרו של מעורב נוסף הוארך אתמול  למשך 15 ימים נוספים, הדיון התקיים בהיעדרו. החקירה נמשכת.

    נציין כי אתמול הוציא בית משפט השלום בתל אביב צו איסור פרסום על פרטי חקירתו של עד המדינה בתיק 4000, שלמה פילבר. אך למרות זאת, פורסם כי לא יוטל על פילבר עונש מאסר ולא קנס כספי. הוא רק יורחק מהשירות הציבורי.

    עו"ד זיו מאור, עורך אתר "מידה" אמר אמש בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", כי יש לו סימנים לכך שעדותו של עד המדינה שלמה פילבר לא תהיה נגד נתניהו אלא רק נגד הבעלים של בזק, שאול אלוביץ.

    "אני לא אומר את הדברים מידיעה, אלא רק מההדלפות השונות של המשטרה", אמר מאור. "האינדיקציה הראשונה לכך שפילבר לא בהכרח יעיד נגד נתניהו, היא שהחקירה שלו מתנהלת ברשות לניירות ערך, לא במשטרה. החוקרים שם לא חושבים איך להפיל ראש ממשלה. ברשות לניירות ערך חוקרים עבירות בשוק ההון והם מעוניינים לדעת מה קרה עם אלוביץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      על בנימין נתניהו התקיים דברי חז"ל שכל מי שמחניף לרשע סופו ליפול בידיו

      נתניהו נפל בידי לפיד שמשמש כנגדו כעד מדינה, לאחר שבממשלתו הקודם החניף לו ונתן לו אשראי בלתי מוגבל להשפיל את החרדים ולהשניאם במסע רדיפה אכזרי, כלכלי, ציבורי, ובעיקר תוך פגיעה באורח החיים וזכויות הדת של החרדים.

      כל הפגיעה הזו חוזרת עכשיו על ראשו של ראש הממשלה, ואין לו אלא להלין על עצמו.