"על נוסעי התחבורה הציבורית להתלונן על כל חריגה ומהותה"

    אבי יעקב No Comments on "על נוסעי התחבורה הציבורית להתלונן על כל חריגה ומהותה"

    בעקבות התגברות התלונות על התחבורה הציבורית לכותל המערבי וחזרה – קורא יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" חיים מילר, להגיש תלונות למשרד התחבורה

    אוטובוסים • אילוסטרציה
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפגישה של יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" וחבר מזכירות "אגודת ישראל", הרב חיים מילר עם תושבי השכונות בעיר, הוא העלה בפניהם את הצורך להמשיך ולהתלונן על כל חריגה בשימוש בתחבורה הציבורית – בכלל. ולכותל המערבי וחזור – בפרט.

    התושבים רובם ככולם, פנו בתקופה האחרונה ל"קו הפתוח" של "התנועה למען ירושלים ותושביה" להתלונן על בעיות בתחבורה ציבורית, ובפרט הנוסעים לכותל המערבי וחזור.

    המשתתפים ביקשו לשמוע אודות פגישת נציגי הציבור עם נציגי "אגד" בכותל המערבי, על ההצעות לשיפורים שהועלו ועל השינויים לגבי תפקוד הקווים לכותל המערבי – וחזור.

    הרב מילר הציג בפניהם את ההודעה שהוציאו ראשי הלשכה לפניות הציבור במשרדי "מרכז אגודת ישראל" הרב משה המר והרב יצחק קליין. אודות הדברים שהשמיעו סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, סגרה"ע הרב יוסף דייטש והרב שלמה רוזנשטיין חבר הנהלת העירייה ויועץ במשרד התחבורה, בהשתתפות רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ.

    הרב חיים מילר הדגיש כי ישנם דברים שלו ראשי "הקרן למורשת הכותל", היו נותנים את דעתם לנושאים שהועלו ומקצים משאבים כספיים, הייתה נוצרת שיפור נגישות לכותל המערבי והוא הביע תקווה כי מנכ"ל הקרן שהשתתף בסיור ייתן את דעתו לדברים שנשמעו ויפעל בהתאם.

    על דבר אחד חייבים להתריע אמר יו"ר "התנועה למען ירושלים ותושביה" הרב חיים מילר. וזה השאננות מלפנות למשרד התחבורה על כל חריגה בנסיעות בתח"צ ומהותם, וכאן הוא הקריא את מכתבה של מנהלת מחלקת פניות הציבור במשרד התחבורה שכתבה לו: "משרד התחבורה משקיע משאבים רבים בהפעלת מערך אכיפה מול מפעילי התחבורה הציבורית. במסגרת מערך זה משרד התחבורה, מפעיל בקרים גלויים וסמויים שבוחנים את עמידת מפעילי התחבורה הציבורית במערך ההסכמים וההנחיות שבינם לבין המדינה ובדגש על איכות השירות הניתן למשתמשים בתחבורה ציבורית. כל פניית ציבור אשר מתקבלת במשרד התחבורה מתבררת באופן יסודי, ואם מתגלה חריגה של המפעיל ממחויבותו, הוא נקנס בהתאם למהות החריגה".

    "אני קורא לציבור להפנות תלונות לגב' שרונה קרסגי. מנהלת מח' פניות הציבור במשרד התחבורה (רח' בנק ישראל 5, י-ם) ובמקרה של אי קבלת מענה, או מענה לא מספק, ניתן לפנות ל"קו הפתוח" של "התנועה למען ירושלים ותושביה", או אלי אישית במסגרת קבלת קהל במשרדי "מרכז אגודת ישראל" כל יום רביעי בין השעות 1-2 בצהריים, אמר מילר.



    0 תגובות