"השדכן" של 'פרוג' מציג: 1000 פרויקטים בשנה לתלמידים ובוגרים

    צבי הדס No Comments on "השדכן" של 'פרוג' מציג: 1000 פרויקטים בשנה לתלמידים ובוגרים

    מקצוע השדכנות דורשת מיומנות מיוחדת, להתאים בין הציפיות והדרישות השונות של המיועדים. כמו בעולם השידוכים, גם בעולם התעסוקה, יש צורך בכישורי חיים מיוחדים, כדי להשכיל לחבר בין המעסיק לעובד, ובין מזמין העבודה למבצע. בבית הספר לעיצוב 'פרוג', השכילו להציב בעמדת ה"שדכן", את עקיבא. עקיבא ניחן בכישורים ובאופי המיוחד, שמביא את המעסיקים ומזמיני העבודה לשגר אליו …

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מקצוע השדכנות דורשת מיומנות מיוחדת, להתאים בין הציפיות והדרישות השונות של המיועדים. כמו בעולם השידוכים, גם בעולם התעסוקה, יש צורך בכישורי חיים מיוחדים, כדי להשכיל לחבר בין המעסיק לעובד, ובין מזמין העבודה למבצע.

    בבית הספר לעיצוב 'פרוג', השכילו להציב בעמדת ה"שדכן", את עקיבא. עקיבא ניחן בכישורים ובאופי המיוחד, שמביא את המעסיקים ומזמיני העבודה לשגר אליו הצעות עבודה, בידיעה שהוא יידע לנתב אותם לתלמידי ובוגרי 'פרוג' המתאימים.

    את העדות להצלחתו של עקיבא במשימת השידוכים, ניתן למצוא בעובדה שרק בשנה האחרונה, הוא העביר לתלמידי ובוגרי 'פרוג' כ-1000 פרויקטים והצעות עבודה במגוון תחומים.

    בוגרי 'פרוג' מציינים בסיפוק, שעוד בתקופת הלימודים ומיד עם סיומם ובהמשך הדרך, הם קיבלו הצעות עבודה מעקיבא, שחלק מהם הבשילו בסופו של יום לעסקאות של ממש. "לאחר שסיימתי את לימודי בניית אתרים, עקיבא החל להפנות אלי לקוחות פרטיים", מספרת מרים שסיימה לאחרונה לימודים של קורס בניית אתרים ב'פרוג'. "הם משתדלים מאוד לעזור לי מול לקוחות פרטיים" מסכמת מרים את התועלת שהפיקה מפעילות ההשמה הייחודית של 'פרוג'.

    "כשהגעתי ל'פרוג' חשבתי שאני מעצב גרפי שיודע את מלאכתו נאמנה ורק צריך את הקורס בשביל מקצה שיפורים" מספר זלמן שסיים לפני חצי שנה קורס עיצוב גרפי ב'פרוג'. "בפועל הקורס גילה לי תפיסה עיצובית חדשה והיכרות מעמיקה עם התכונות הגרפיות". "המרצים חלקו אתנו את התובנות שלהם מפעילות מול לקוחות, מה שעזר לנו מאוד בהתנהלות הנכונה עם הלקוחות שלנו", הוסיף זלמן. "עם סיום הלימודים, עזרו לי ב'פרוג' בפרסום מול לקוחות פוטנציאליים באמצעי מדיה שונים".

    לא רק התלמידים גם המעסיקים מעניקים ציון גבוה לבוגרי 'פרוג' : "אנחנו קלטנו שלושה עובדים של 'פרוג', ואני חייב לציין שהם נבחרו מבין מועמדים רבים שראיינו, רק בשל הכישורים שרכשו במהלך הלימודים", אומר שמואל דרילמן מנכ"ל חברת 'WeBetter' המתמחה בקמפיינים שיווקיים דיגיטליים. "הבוגרים של 'פרוג' מגיעים ברמת הבנה גבוהה ויכולת למידה שחשובה מאוד לנו כחברה. אנחנו מכשירים את העובדים לעולמות דיגיטליים חדשים, מה שמצריך יכולת למידה, שמאפיינת את בוגרי 'פרוג' ", מסכם בסיפוק דרילמן.



    0 תגובות