בני ברק: פעילות מוגברת למניעת נפצים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בני ברק: פעילות מוגברת למניעת נפצים

    עיריית בני ברק מפרסמת היערכותה להתמודדות עם מכירת נפצים בשטחה

    ישיבת מועצת העיר
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמויות של נפצים וצעצועים מסוכנים נתגלו והוחרמו בימים אלו אצל סוחרים ע"י צוות השיטור העירוני בבני ברק, בעקבות מידע שנמסר למשטרה עם פרסומן של מודעות ע"י עיריית בני-ברק והמשטרה על חומרת השימוש בחומרים אלו ועל הצורך ליידע את המשטרה או העירייה על כך.

    בהמשך לישיבת ההערכות, לא מכבר, בראשות חנוך זייברט, ראש העיר ובריכוזו של ישראל דרנגר, רמ"ט רה"ע, פועלים האגף העירוני לאכיפה ולפיקוח שבהנהלת מר שלמה מלכא והשיטור העירוני בהנהלת מר יוסף חדד, מנהל המחלקה ובפיקוד פקד רועי בעדני, מפקד השיטור העירוני במאבק כנגד תופעת שימוש בנפצים וצעצועים מסוכנים ומכירתם, ובעקבות מידע שהתקבל על צעיר, שהגיע לעיר, ומכר נפצים מסוגים שונים מרכבו וכמו"כ סיפק נפצים לפי הזמנות טלפוניות, זומן החשוד למפגש ונעצר ע"י צוות השיטור העירוני שהמתין לו מבעוד מועד. הסחורה הוחרמה והוא עצמו הועבר למטה משטרת מרחב דן.

    ראש העיר, חנוך זייברט יצא לקראת ימי הפורים, ימי החג והשמחה, בקריאה להורי הילדים, לסוחרים ולכלל התושבים לסייע לעירייה במאבקה למניעת מכירתם והשימוש בחומרי-נפץ מסוכנים, שבעבר גרמו אסונות ויגונות.

    בהתאם לחוק-העזר העירוני לבני-ברק אסורים ייצורם או מכירתם של צעצועים מסוכנים, ונגד העוברים על חוק זה ניתן להטיל קנסות כספיים כבדים ביותר, בנוסף להחרמתם של מוצרים אלו.

    במבצע שמתקיים בימים אלו, ושיימשך ויורחב ביתר-שאת בימים הקרובים, ננקטו צעדים חריפים נגד מוכרי הצעצועים המסוכנים, הוטלו עליהם קנסות כבדים ונגד חלקם נפתחו ע"י המשטרה תיקים פליליים.

    לצורך דיווח על מכירת נפצים וצעצועים מסוכנים ניתן לפנות  למוקד המשטרה 100, או "106" – עירייה.

    בתוך כך פרסמה המשטרה כי בשיתוף פעולה של משטרת ישראל עם משרד הכלכלה נערך אתמול (20.2) חיפוש בעשרות בתי עסק בבני ברק.

    במהלך החיפוש נתפסו מאות נפצים, חזיזים וזיקוקים מסוכנים ואסורים לשימוש.

    הרכוש נתפס והועבר ליחידת החבלה. בעל העסק נקנס על ידי פקחי משרד הכלכלה ובוצע לו שימוע ע"י ק' משטרה.

    "לקראת חג הפורים הקרב ובא, תמשיך משטרת ישראל להגביר את פעילות האכיפה על מנת למנוע הפצה ומכירה של אותם צעצועים מסוכנים לידיהם של בני נוער שעלולים להיפגע" אמרו במשטרה.



    0 תגובות