ועדת האיתור בחרה שני מועמדים למנהל רשות המסים

    איתי גדסי No Comments on ועדת האיתור בחרה שני מועמדים למנהל רשות המסים

    ועדת האיתור לתפקיד מנהל רשות המסים סיימה הערב את עבודתה: הוועדה המליצה בפני שר האוצר על שני מועמדים: הגב' מירי סביון ומר ערן יעקב

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת האיתור לבחירת מנהל רשות המסים בראשות מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, ובה חברים המשנה לנגידה הפרופ' נדין טרכטנברג, המשנה ליועמ"ש מאיר לוין, נציגת האקדמיה הפרופ' צילי דגן ומנהל אגף בכיר בשירות המדינה מר אילן רם, סיימה הערב את מלאכתה.

    בפני הוועדה הופיעו 8 מועמדים ולאחר שלושה מפגשים ארוכים בחרה הוועדה בשני מועמדים שנמצאו על ידה המתאימים ביותר לכהן תפקיד מנהל רשות המסים: הגב' מירי סביון המשמשת משנה למנהל רשות המסים, שלה ניסיון בתפקידים ניהוליים ברשות המסים, ומר ערן יעקב המכהן כממונה על השכר במשרד האוצר שכיהן בעברו כמשנה למנהל רשות המסים וכן ביצע מגוון רחב של תפקידים ברשות.

    המועמדים ירואיינו על ידי שר האוצר, משה כחלון, שיבחר מבין שניהם את מנהל רשות המסים הבא ויביא את מינויו לאישור הממשלה.

    מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד אמר אמש: "הוועדה סיימה את מלאכתה והיא ממליצה על הגברת מירי סביון ועל מר ערן יעקב בפני שר האוצר לתפקיד מנהל רשות המסים הבא. יש לציין כי בפני הוועדה הופיעו שמונה מועמדים ראויים וטובים אשר הרשימו כל אחד בכישוריו ובניסיונו הוא את הוועדה. עם זאת, שני המועמדים שנבחרו בלטו בין כלל המועמדים ועל כן הוחלט להמליץ עליהם בפני השר. מדובר בתפקיד משמעותי למשק ולכלכלה בישראל ולוועדה אין ספק שמי שייבחר מבין המומלצים ימלא את התפקיד בצורה הטובה ביותר".



    0 תגובות