יועצי דרעי סיירו בחופים הנפרדים

    איתי גדסי No Comments on יועצי דרעי סיירו בחופים הנפרדים

    בשליחות דרעי: צוות השר ערך סיור מיוחד ברצועת החופים הנפרדים להכשירם לעונת הרחצה

    צוות השר בסיור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוות מיוחד של לשכת שר הפנים אריה דרעי ערך השבוע סיור מיוחד בחופים הנפרדים, כחלק מההיערכות המשרד להכשרת חופי הארץ לעונת הרחצה. השר דרעי הנחה את צוות משרדו לקיים את הסיור כבר עתה, כדי שבפתיחת עונת הרחצה גם עבור הציבור החרדי, מיד אחרי ל"ג בעומר, יהיו החופים הנפרדים מוכשרים ונאותים. בסיור השתתפו יועצי השר דרעי וכן מנהל אגף החופים במשרד הפנים.

    הצוות סייר לאורך רצועת החוף בצפון הארץ בערים עכו, נהריה, חיפה, קריית חיים, חדרה ונתניה. הסיורים נערכו בשיתוף פעולה עם נציגי הוועד למען טוהר המחנה ועם מנהלי אגפי החופים שבכל עיר. היועצים בדקו את הכשירות של כל חוף מבחינה רוחנית ופיזית, ורשמו את כל הדברים הדרושים תיקון.

    "סיירנו היום בחופים הנפרדים בשליחות השר דרעי, במטרה להגיע מוכנים לתחילת עונת הרחצה ולתת מענה הולם לדרישות הכשרות של החופים", אמרו היועצים, "הדברים שראינו היום יעובדו לתכנית עבודה שתצא לדרך בקרוב, ובמסגרתה נוכל בס"ד לבשר בשורות גדולות על פתיחת חופים חדשים וכן ביצוע תיקונים גדולים שיאפשרו פתיחתם של חופים שעד היום כף רגל חרדית לא דרכה בהן בשל בעיות הצניעות. במסגרת תיקון ושיפור כלל החופים ברחבי הארץ, הנחה השר דרעי להקצות תקציב מיוחד גם עבור החופים הנפרדים עבור שומרי ההלכה", אמרו.

    יצוין, כי בשבועות הקרובים ימשיך צוות השר לסייר לאורך רצועת החופים הנוספים, כדי להשלים את התמונה המלאה לקראת ביצוע תכנית ההכשרה.

    צוות דרעי



    0 תגובות