חדשות התיירות: המיצג המפתיע בחרמון

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: המיצג המפתיע בחרמון

    המלון החדש, התערוכה המפתיעה, הבואינג הנוסף והמסעדה עם הקיר המעוצב פרום ספניול

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תערוכת התיירות הבינלאומית

    תערוכת התיירות הבינלאומית  ננעלה בתל אביב. השנה הגיעו לתערוכה מספר שיא של מציגים מלמעלה מ-40 מדינות ובהם כ-10 שרי תיירות ובכירים.

    שר התיירות, יריב לוין דיבר בתערוכה על התנופה בתיירות שצפויה להימשך גם בשנת 2018 "בעקבות החלטת הממשלה להכפיל את תקציב השיווק, התנופה בתיירות צפויה להימשך גם בשנת 2018 עם מיליוני תיירים שייהנו מחוויה בלתי נשכחת. בנוסף לעלייה של 25% בתיירות הנכנסת בשנת 2017, כתוצאה מיוזמות חדשות, נפתחו מעל 31 קווי טיסה חדשים לישראל, דבר המעיד על האמון בתעשיית התיירות הישראלית. משרד התיירות מארח השנה ביריד כ-200 סוכני תיירות מ-45 מדינות מרחבי העולם" אמר השר.

    אייל שמואלי, מיזמי  התערוכה סיפר שתערוכת התיירות הבינלאומית שברה השנה שיא במספר המציגים מחו"ל ומישראל והפכה לזירת העסקים העיקרית של ענף התיירות העולמית.

    מאות אורחים עשו את דרכם צפונה ביום שישי האחרון, את הציפייה והסקרנות שניכרו בפניהם עד לרגע הכניסה למלון 'כינורות', החליפה התפעלות שכמותה לא ראתה טבריה החרדית מזה שנים. לאחר חודשים של המתנה מצד הציבור והיערכות קפדנית מצד המלון, נחנך מלון 'כינורות' בשבת חגיגית ראשונה, כשהוא מציג בגאווה את ההרמוניה המיוחדת לה כה ציפו: צלילי היוקרה המלונאית הפורטים מהלובי המפואר גולשים לעבר אולמות הכנסים המרשימים ומטפסים אל החדרים המעוצבים. כאשר נשאו האורחים את עיניהם הם חזו בנופה הקסום של הכינרת החובקת את המלון כמסגרת טבעית שאין שנייה לה. הרמה הגבוהה לא פוסחת על הכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית החותמת את ההרמוניה בשלמותה.

    רגעים מועטים לאחר כניסתם למלון התענגו האורחים על קבלת פנים מלכותית אשר כללה שתייה קלה ומרעננת וכיבוד עשיר ממיטב מטעמי המלון. לאחר כניסת השבת והתפילה בבית הכנסת המפואר, צעדו האורחים אל חדר האוכל רחב הידיים ונהנו מסעודת השבת באווירה יהודית ומתפריט מגוון וערב בניצוחו של השף הידוע מאיר איפרגן. במהלך השבת המשיכו האורחים להתפעל מהשירות האישי ומתשומת הלב וההקפדה על כל הפרטים הקטנים ועד שנצנצו ברקיע שלושה כוכבים ידעו האורחים כי את המנגינה הזו – אי אפשר להפסיק.

    כינורות

    הגן הסולארי עובר דירה

    הגן הסולארי בבנימינה – פינת חמד ומרכז ההדרכה המוביל בישראל לאיכות הסביבה ולקיימות – יצא בסוף השבוע האחרון לדרך חדשה ונפתח מחדש במקום חדש, גדול, מרווח, יפה וירוק יותר. הגן הסולארי החדש נמצא כ-700 מטר מהגן הסולארי הישן בכניסה לבנימינה מכיוון זיכרון יעקב, צמוד לטיילת שוני בין נחל תנינים לנחל התמסח. המתחם החדש של הגן הסולארי יהיה גדול פי כמה מהמתחם הישן, וישתרע על שטח ירוק של כ-7 דונם. במהלך החודש יהיה ניתן לבקר בשני הגנים הסולאריים, הישן והחדש ויתקיימו סיורים מיוחדים בשני הגנים גם יחד.

    תצורה חדשה למטוסי הבואינג

    יצרנית המטוסים המובילה בעולם, ציינה אבן דרך משמעותית במהלך הסלון האווירי בסינגפור, והודיעה על התצורה הסופית של מטוס הבואינג 737 MAX 10, החדש ביותר בסדרת מטוסי ה-MAX. משמעות ההכרזה היא שצוות המהנדסים של בואינג השלים בהצלחה את כל ההכנות לקראת תחילת ההרכבה של המטוס, וכעת יש ברשותו את כל הדרוש לבניית הדגם הגדול ביותר במשפחת מטוסים צרי הגוף של בואינג.

    המטוס החדש של בואינג רשם יותר מ-416 הזמנות מ-18 חברות תעופה ברחבי העולם, זאת בעקבות השקתו המרשימה בסלון האווירי בפריז, בשנה שעברה. תחילת ההספקה של 737 MAX 10 ללקוחות מתוכננת כבר בשנת 2020.

    סדרת מטוסי ה-737 MAX נמכרת במהירות הגבוה ביותר בהיסטוריה של בואינג, עם יותר מ- 4,300 מטוסים, שהוזמנו על ידי 92 לקוחות ממדינות שונות.

    Boeing MAX 10

    איש השנה בתיירות

    פרס איש השנה  לתיירות  הוענק לרפי שדה שבמשך למעלה מ -4 עשורים, מילא תפקיד מרכזי בניהול ברמה הגבוהה ביותר לשלוש מרשתות המלונות המובילות בישראל, עם השפעה מתמשכת על תעשיית התיירות הישראלית.

    שדה החל את הקריירה שלו עם מלונות דן, ולאחר מכן עבר לישרוטל כמנכ"ל החברה, וסייע לחזק את מעמדה כאחת הרשתות המובילות באילת ובישראל. כמנהל הכללי של מלונות פתאל בישראל, הוא פיקח על התפתחותם בזמן קריטי עבור החברה. לבסוף, חזר למלונות דן כמנכ"ל. עד שהודיע ​​על פרישתו בסוף 2017, הוא השאיר סימן אחרון על החברה.

    הכותל המערבי בגרסה המושלגת

    קבוצת צעירים חרדים מבני ברק, ניצלו את ביקורם באתר החרמון השבוע ובמקום להשתעשע  במזחלות השלג, החלו במלאכת בניית קיר לבנים מ..שלג.

    כשעתיים שלמות עסקו הצעירים במלאכת הבנייה, ויצרו לראשונה מיצג בדמות אבני הכותל.

    הכותל המערבי בגרסה המושלגת

    העץ העתיק זכה להנצחה

    עץ אלה חדש נשתל השבוע בגן לאומי תל קדש, במקומו של עץ אלה עתיק בן מאות שנים שעמד במקום ונפגע מפגיעת קטיושה במהלך מלחמת לבנון השנייה. במשך שנים היה עץ האלה העתיק מוקד לטיולי ילדי מלכיה הסמוך, ולאחר שהעץ נשרף מפגיעת טיל, דאגה חברת הקיבוץ אורה ערמוני להנצחתו בשלט המספר את סיפור פגיעתו.

    הנטיעה המחודשת, נעשתה בהשתתפותם של ילדי גן רקפת מקיבוץ מלכיה, בשיתוף אנשי רשות הטבע והגנים.

    קתאי בדרך לסין

    חברת התעופה קתאי פסיפיק  פותחת קו תעופה חדש בסין החל מה -26 לחודש מרס לעיר ג'ינאן הידועה בשם "עיר המעיינות". הקו יפעל, ארבע פעמים בשבוע בין הונג קונג לג'ינאן באמצעות מטוסי איירבס 320A. מחיר כרטיס טיסה מישראל דרך הונג קונג החל מ- 985$.ההתרחבות של קבוצת קתאי פסיפיק ברחבי סין ממשיכה בהדרגה  וקו טיסות זה הופך ליעד ה- 28 של החברה בסין.

    ג'ינאן המונה שבעה מליון תושבים נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולריים בסין, מזג האוויר בה חמים כל השנה והיא גם  מכונה עיר המעיינות כיוון שיש בה למעלה מ- 70 מעיינות טבעיים הפעילים במשך כל השנה, בנוסף להיותה אחד ממרכזי הכלכלה והתרבות החשובים בסין.

    לוח טיסות החברה מישראל יציע לנוסעים טיסות כל יום למעט יום ראשון בשעה 15:15 בטיסה ישירה במטוס המתקדם בעולם איירבס 350 A, זמן הנחיתה בהונג קונג בשעה 06:15 כשזמן ההמתנה לטיסות המשך ליעדים ברחבי אסיה כשעה וחצי.

    חדש באילת: Karibu

    בימים אלה נפתחה בהשקעה של כשלושה וחצי מיליון שקלים, מסעדת Karibu במלון מלכת שבא, מהגדולים שבמלונות אילת. המסעדה, שתוכננה ועוצבה על ידי האדריכלית גל נאור, מציעה חוויה קולינרית מוקפדת, פרי יצירתם של השפים התל-אביבים ממסעדת "דוד ויוסף" הנודעת, דודו אלמקייס ויוסי שטרית.

    אחת מגולות הכותרת של המסעדה הוא קיר אמנתי, פרי יצירתו של האמן הספרדי חיימה חיון, שהוזמן על ידי גל נאור במיוחד עבור Karibu. היצירה, אשר ניתנת לפרשנויות רבות, מייצרת את העניין המרכזי בחלל המסעדה. גודלו של הקיר 16 מטרים אורך על 4.5 מטרים גובה והוא מורכב מ-1,462 אריחים. הרכבתו בארץ ארכה כ-14 ימים, בידי חמישה מומחים.

    במרכז המסעדה ניצב גם בר מעוצב, עם תפריט משקאות עשיר וליין קוקטיילים שהורכב במיוחד עבור המסעדה, באיכות הטובה ביותר ובשילוב טעמים הרמוני וייחודי.

    המסעדה, כשרה, תהיה פתוחה רק בימות החול ובשעות הערב,  והיא מוגדרת בסגנון מטבח ים-תיכוני ומכילה כ-120 מקומות ישיבה בפנים וכ-100 סועדים נוספים במרפסת יפהפייה שעברה גם היא שדרוג.

    מסעדת קאריבו



    0 תגובות