זוהר נגד בנט: "התאכזבתי אך לא הופתעתי"

    איתי גדסי 1 Comment on זוהר נגד בנט: "התאכזבתי אך לא הופתעתי"

    ח"כ מיקי זהור תוקף את דברי שר החינוך נפתלי בנט: "ביד ימין אתה מלטף את ראש הממשלה וביד שמאל אתה מחטיף לו סטירה"

    ח"כ זוהר צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) תוקף את שר החינוך נפתלי בנט באשר לדבריו בהם היתה נשמעת ביקורת כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    "‏צפיתי בנאום שלך והתאכזבתי" אמר ח"כ זוהר "אך אם לומר את האמת לא הופתעתי".

    לדבריו: "מתחילת הקדנציה אתה נוקט בשיטה דומה, ביד ימין אתה מלטף את ראש הממשלה וביד שמאל אתה מחטיף לו סטירה. אין לי ספק שהשיטה הזו גורמת נזק פוליטי לבית היהודי" אומר ח"כ זוהר ומייעץ לבנט "לא כדאי לך להתרשם מסקרים".

    זוהר מסיים את דבריו בכך: "בע"ה הציבור יבחר רק בנו ולא במי שרקם דילים עם לפיד".

    כזכור, אתמול בועידת השלטון המקומי, אמר בנט: "תרומתו של נתניהו לישראל גדולה. כחבר בשתי ממשלות נתניהו, אני יכול להעיד שראש הממשלה מנהל את ענייני המדינה באופן ראוי ותקין. אין לי ספק שלעולם לא יפגע בביטחון ישראל למען מטרה זרה. אולם לראש ממשלה בישראל ישנה משימה נוספת, והיא לשמש דוגמא אישית לציבור הישראלי בכלל, ולנוער הישראלי בפרט. ראש הממשלה אינו אמור להיות מושלם או לחיות בסגפנות, אך הוא צריך להיות מישהו שאומרים עליו: "ככה צריך לנהוג". בבה"ד 1 מצוטט פסוק מהתנ"ך: "ממני תראו וכן תעשו".

    "לצערי, קבלת מתנות בהיקף כה רחב לאורך כל כך הרבה זמן איננה עומדת בציפייה זו של אזרחי ישראל. מנהיג מדינת היהודים פשוט לא צריך לקבל מתנות כאלה ממיליארדרים. ככה לא מחנכים דור צעיר לערכים וככה לא חונכנו אנחנו"

    "עם זאת" אומר בנט "אנו מדינת חוק, ולראש הממשלה נתניהו עומדת חזקת החפות. לאור זאת, קיבלתי החלטה להמתין עד להכרעת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. אני סומך על יושרם ועל עמידותם של היועץ וצוותו. לגבי הפן הערכי, יחליט הציבור ביום הבוחר".

    לדבריו: "מדינת ישראל איננה מדינה מושחתת, וגם לא הפכה לכזו במחי מהדורת חדשות. אנחנו נמשיך לעשות למען אזרחי ישראל בניהול ענייני המדינה, עשייה שאינה תלויה באדם זה או אחר. כי אין לנו ארץ אחרת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם הכסף שנשפך בעודף על ידי משרד החינוך עבור ציבור דתי לאומי בישיבות ההסדר וביסודי, בהפרש ניכר אפילו לעומת החינוך הממלכתי, זה גם שחיתות והפעם של בנט! למה את זה לא חוקרים?