מוקד חדש באפיקים

    צבי הדס No Comments on מוקד חדש באפיקים

    הגידול הענק בנתח שוק עשה את שלו: מוקד חדש וגדול של חברת אפיקים לטובת עשרות אלפי לקוחות נעם1 | אפרים שמואל מנכ"ל אפיקים: אנחנו תמיד עם יד על הדופק כדי שנוכל להעניק שירות מיטבי ללקוחות

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוק המיניברים בישראל בכלל ובמגזר החרדי והדתי בפרט – נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול מתמשכת, ובנעם1 שמובילה את השוק הרגישו כי בכדי שיוכלו לתת מענה מיטבי ושירותי לאלפי הלקוחות החדשים – יש צורך לשדרג למוקד חדש ומרווח.

    כזכור, חברת אפיקים המשווקת הבלעדית של המותג נועם1 היא זו שמובילה את מגמת הגידול של המיניבר הייחודי לציבור החרדי, כאשר הביאה את בשורת המיני בר עם המיכל המשפחתי הענק, עם פטנט של התקן שבת ייחודי, המאפשר ליהנות מהמיניבר גם בשבת וגם במים החמים.

    המובילות של נעם1 נשמרת ואף מתרחבת, גם לאחר כמה שנים מאז פרצו עם הפטנט הרשום של יוצר הפטנטים האמריקאי ג'וזף בר, שפיתח מיניבר עם ארגון פנימי חדש והתקן שבת ייחודי, ובכך נתן את האפשרות לשומרי שבת ליהנות מזמינות של מים חמים וקרים גם בשבת.

    לצד זאת, המיכל הענק שפיתח עם בידוד איכותי ואטימות משודרגת, נתנו את המענה למשפחות גדולות, שיהיה להן מיניבר זמין שמעניק שפע של מים חמים וקרים ללא הגבלה.



    0 תגובות