ארדן: "מגבה את המשטרה; היועמ"ש מחליט"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ארדן: "מגבה את המשטרה; היועמ"ש מחליט"

    השר גלעד ארדן נאם היום במליאת הכנסת ואמר כי לצד הגיבוי שהוא מעניק למשטרה ראוי לציין שהיועץ המשפטי, הוא ורק הוא, מחליט על הגשת כתב אישום

    השר ארדן וראש הממשלה נתניהו צילום: עמית שבי, פול
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לבטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן התייחס להמלצות המשטרה במליאת הכנסת: "זאת באמת הזדמנות להזכיר לכולנו באווירה של היממה האחרונה, גם במקרה הזה, אני חושב שכולנו צריכים לשמור על איפוק, להרגיע קצת את השיח שהתפתח כאן ביממה האחרונה".

    לדבריו: "סיכומי המשטרה נמסרו בהקשר של חקירות ראש הממשלה ותפקידה של המשטרה בהקשר הזה למעשה הסתיים. לא הציבור הוא זה שיכריע, לא העיתונאים, לא הפוליטיקאים והאמירות שלהם הם אלה שיכריעו, אלא במקרה של נבחרי ציבור רק עמדתו של היועץ המשפטי לממשלה היא זו שקובעת אם יש די ראיות להגיש כתב אישום".

    ארדן אמר: "אני מציע להפסיק עם כל הלחצים, עם כל המתקפות ועם כל האשמות מכל הצדדים. כפי שאמרתי, אני מגבה את משטרת ישראל ואני מגבה את כל גורמי אכיפת החוק. ויחד עם זאת, אני גם מגבה את ראש הממשלה כי עמדת המשטרה היא לא העמדה הקובעת לפי החוק במדינת ישראל".

    "העמדה הקובעת לגבי נבחרי ציבור היא אך ורק העמדה של היועץ המשפטי לממשלה. גם ראש הממשלה כמו כל נבחר ציבור כאן וכמו כל אזרח ברחוב יש לו את חזקת החפות. הוא צריך להמשיך לנהל את מדינת ישראל באחת התקופות הכי קשות, הכי מאתגרות והכי מורכבות והוא עושה את זה בהצלחה רבה. ובינתיים, עד שהיועץ המשפטי לממשלה, שהוא הגורם המוסמך, יחליט- אני מציע לכולנו לנהוג באיפוק ובסבלנות".



    1 תגובות

    מיין תגובות