יצאנו לתור: מלון דן אילת

    קובי פינקלר No Comments on יצאנו לתור: מלון דן אילת

    מלון דן אילת מציע מגוון רחב של פעילויות וחוויה יוצאת מן הכלל • מאיפה הכל התחיל?

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ספק רב יש אם יש מישהו מבין הקוראים המכיר את השם קטה דנוביץ. מאחורי השם העלום הזה, מסתתרת היום אימפריה של מלונות וכולם תחת מותג החדש, דן. ערב מלחמת השחרור, מתבשרים קסיל וסמו פדרמן על פנסיון קטן העומד למכירה ובו 21 חדרים הצופים את הים התיכון. בעלות המלון היתה אז בידיה של קטה דנוביץ. העסקה הקטנה הזו הולידה את סיפור הרשת. את הקטה הורידו, כך גם עשו לארבע האותיות האחרונות של דנוביץ והשאירו את השם דן. את סיפורה של האימפריה הזו תוכלו לקרוא בספר "המלונאים".

    המדור יוצא השבוע בעקבות ספינת הדגל של הנופש בישראל, למלון דן אילת.

    אין הרבה אנשים שאותם תשאל על ארוחת בוקר טובה בבית מלון שלא יזכיר את מלון דן אילת.

    מנהלו בשנים האחרונות ליאור מוצ'ניק (61) המשיך את מהפיכת הרשת שבה החלו קודמיו בשאיפה למצוינות "היום כיו"ר התאחדות בתי המלון באילת, אני רואה  בבתי המלון שותפיי למצוינות ולא לתחרות. ככל שנהיה טובים יותר, ייטב לתייר ואנו נהנה מכך" מספר לי ליאור את חזונו. ואכן מי שכבר היה – יודע, ומי שעדיין לא היה מוזמן לגלות את הקסם של מלון דן אילת. עם כל הפינוקים והתענוגות שיבטיחו לכם חופשה בלתי נשכחת, המלון באילת הוא  פאר ההנאות והבילויים, פשוט להתנתק מהכל ולהתרכז במה שחשוב באמת – אתם עצמכם.

    דן

    במלון 375 חדרים מרווחים מאוד (זו תפארת הרשת והמנכ"ל) שכוללים יחידות דה לוקס, חדרי משפחה וסוויטות יוקרה עם ג'קוזי פרטי במרפסת. בקומה ה-14 של המלון נמצא טרקלין עסקים מפואר, שבו  ניתן להתרווח על כוסית משקה מול הנוף המרהיב של מפרץ אילת.  העיצוב האקזוטי של המלון , פרי רוחו של מעצב העל אדם טיהוני, הופך את השהייה בדן אילת לחוויה בפני עצמה.

    ן לובי

    בית כנסת מובנה ומפואר בקומת הלובי, כשרות של הרב הדאיה מאילת, משגיחי כשרות ואפילו חדר אימהות בפסח, לטובת אלו השומרים על לא שרויה במזון התינוקות.

    בית כנסת דן

    המלון שהוכתר באחרונה לאחד מעשרת המלונות הטובים במזרח התיכון ואפריקה על ידי מגזין התיירות היוקרתי Condé Nast Traveler, מתגאה במיוחד בתפריט קולינרי עשיר, שהופך כל סעודה במלון לחגיגה של טעמים וריחות.  במטבח, שפע של מעדנים מכל רחבי העולם, פעילויות מסביב לשעון, מועדון דנילנד לילדים ומרכז משחקי מחשב לנוער, ובמשפט אחד זירה של התרחשויות והפתעות בלי רגע דל. חפצים בעוד המלצה? המלון מקבל ציוני איכות באופן קבוע מהמגזין הטיילים האינטרנטי טריפ אדוויזר.

    רק בשבוע שעבר התארח כאן פסטיבל המוסיקה הקאמרית ולראות את האורחים החוזרים שוב ושוב עם כל תשומת הלב הניתנת להם, הוא עוד פרק בחום האנושי של אנשי הרשת, המלון ובעליו. פינה קסומה בארץ ישראל.



    0 תגובות