"סטארט אונו אקסלרטור"

    צבי הדס No Comments on "סטארט אונו אקסלרטור"

    יש לכם מיזם מקורי? סטארט אפ פוטנציאלי? הרישום למחזור השלישי במרכז היזמות בקריה האקדמית אונו בעיצומו!

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נפתחה ההרשמה למחזור השלישי של תכנית מאיץ המיזמים – "סטארט אונו אקסלרטור" במרכז היזמות של הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו.

    את המיזמים שנבחרו למחזורים הקודמים, ליוו אישית צוות של מנטורים מובילים מהתעשייה, ביניהם אמיר גוטמן- מייסד ושותף בקרן הון הסיכון אביב, ערן ירקוני- יזם ולשעבר מנהל חטיבה באינטל ודגן אשל- מנהל החדשנות של חברת "שטראוס".

    בין הסטארטאפים המשתתפים במחזור שעומד להסתיים, ניתן למצוא אתLicenseIt -מפתח פלטפורמה חדשנית לחיפוש, בדיקה ורכישה של זכויות יוצרים בעולם המוזיקה, Fresh Change – מפתח מוצרים חדשניים להקלת פינוי חיתולים חד פעמיים למבוגרים ולתינוקות, ToySwap – מאפשר להורים באמצעות מודל כלכלה שיתופית גישה למגוון רב של צעצועים איכותיים לליווי ועידוד התפתחות ילדיהם ועוד.

    המרכז הייחודי מקיים מפגשים וסדנאות עומק, דיונים עם המנטורים בסוגיות שונות הנוגעות לליבת הקמת המיזם, כמו הגדרת הבעיה, ניתוח הסביבה התחרותית וקהלי היעד הפוטנציאליים, הצעת הערך, המודל הפיננסי ועוד. מיזם שצלח את האתגר, מסיים כשבידו מצגת משקיעים מהודקת וכן אסטרטגיית התפתחות וצמיחה.

    יאיר סאקוב, יו"ר מרכז היזמות בקריה האקדמית אונו: "יש חשיבות רבה לליווי מיזמים כבר מהשלבים הראשוניים שלהם כדי שיוכלו להתחבר בהקדם האפשרי לשוק העסקי, ולבנות את המיזם בהתאם לתגובות השוק ולצרכיו. תכנית המאיץ נועדה לאתר יזמים עם ברק בעיניים ועם רעיון טוב, ולסייע להם להביא את הרעיון לשלב בשל. אנו נרגשים לקראת פתיחת מחזור היזמים החדש. בכל מחזור עולים רעיונות ופיתוחים חדשניים ויצירתיים המאפשרים פתרונות במגוון רחב של תחומים". התכנית הינה ללא עלות!

    על מנת להגיש השתתפות יש למלא בקשת קבלה למאיץ המיזמים עד לתאריך 17.02.2017 – באתר הקריה האקדמית אונו לאחר מכן ידרשו המועמדים להציג את המיזם וייקבעו עמם פגישות אישיות.

    תנאי סף להגשת בקשה להשתתפות במאיץ המיזמים: על צוות המיזם להיות מורכב ממינימום של שלושה חברי צוות. מיזמים עסקיים צריכים לכלול צוות עם יכולות טכניות רלווטיות למיזם: אחד מחברי הצוות הינו איש טכני / לצוות ישנם קשרי עבודה קיימים או מתוכננים ומוכחים עם גוף טכני, זאת על מנת שהמיזם יוכל להתחיל לבנות את המוצר. רק במקרים מיוחדים יאושרו קבוצות עם שני אנשי צוות בלבד. מספר המקומות להשתתפות במאיץ המיזמים מוגבל.
    הרישום עד 17.2.18 התוכנית מתחילה ב-7.3.18.



    0 תגובות