דו"ח התנועה לחופש המידע: הפגייה בלניאדו בין שלושת הפגיות המובילות בישראל

    צבי הדס No Comments on דו"ח התנועה לחופש המידע: הפגייה בלניאדו בין שלושת הפגיות המובילות בישראל

    דו"ח שפרסמה התנועה לחופש המידע מראה כי הפגייה בלניאדו היא בין שלושת הפגיות בהם שיעור התמותה הוא הנמוך ביותר

    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דו"ח שפרסמה בשבוע שעבר התנועה לחופש המידע המבוסס על נתונים שהעביר משרד הבריאות מראה כי הפגייה בלניאדו היא אחת הפגיות הטובות בישראל – בהיבט של שיעור תמותת פגים.

    הדו"ח שהוצג לראשונה בחן את כלל הפגיות בישראל בשנת 2016 ובדק את מספר המטופלים בכל הפגיות אל מול שיעור התמותה. ממצאי הדו"ח מראים כי שיעור התמותה בפגיית לניאדו הוא מהנמוכים בארץ ועומד על 0.9% בלבד, לעומת שיעורי תמותה של מעל ל-3% במרכזים רפואיים אחרים. חשוב לזכור כי הטיפול הקליני בפגים הינו מורכב מאד ומהווה אתגר משמעותי לצוות, בודאי בעידן בו קיים מחסור חמור בכח אדם בתחום בכל הפגיות במדינה ועל כן ההישג מרשים במיוחד. ד"ר אריה סימונדס מנהל הפגייה בלניאדו מסר כי "הדו"ח מעודד ומראה את ההשקעה הרבה של הצוות הרפואי והסיעודי במטופלים. ההשקעה הזו מוכיחה את עצמה. נמשיך לעבוד קשה כדי להמשיך להשתפר".

    גב' אתי ליטיג אחות אחראית פגייה בלניאדו ציינה כי "עבודה בפגייה הינה עבודה מאתגרת, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת וצוותים רפואיים וסיעודים מיומנים במתן הטיפול המיוחד הדרוש לפגים שלנו ,אנו נדרשים להתמודד עם בעיות מורכבות ולא פחות חשוב מכך אנחנו נדרשים לטפל גם במשפחות שמוצאות את עצמן ברגע אחד מול פחד, בלבול וחוסר ודאות. הדו"ח הזה משקף את הברק בעיניים של המטופלים ובני המשפחה!". מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו בירך את הצוותים הרפואיים והסיעודיים ואמר "אני מלא הערכה לצוות הרפואי והסיעודי בפגייה. העבודה המסורה שלהם מסביב לשעון היא מלאכת קודש של הצלת חיים. הנתונים הסטטיסטיים אכן משמחים, אך אני בטוח כי הצוותים לא ינוחו על זרי הדפנה אלא ימשיכו לעשות כל מאמץ כדי להמשיך להציג שיפורים במדדים השונים".



    0 תגובות