מבצע השנה – מיליון ₪ לרכישת דירה

    עפר גדנקן No Comments on מבצע השנה – מיליון ₪ לרכישת דירה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיליון שקלים לרכישת דירה – זהו הפרס הגדול במבצע השנה של תנובה, העומד בסימן "הזכייה של הבית". בכל שבוע החל מיום ראשון, ג אדר (18 בפברואר) במשך 10 שבועות, תתקיים הגרלה שבועית של חבילת מוצרים יוקרתית, או ריהוט של אחד מחדרי הבית. ההגרלה הגדולה תתקיים ביום שני, ז בסיון (21 במאי) והזוכה בה יקבל 1,000,000 שקל לרכישת דירה.

    room kids copy

    כדי להשתתף במבצע יש לאסוף 10 אריזות ממגוון מוצרי החלב ותחליפי החלב של תנובה ולשלוח בדואר רגיל למוקד המבצע, או לשלשל בתיבת המבצע המוצבת ב-66 נקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ. ההגרלות השבועיות תתקיימנה בכל יום ראשון בשבוע, החל מיום ראשון, ג באדר (18 בפברואר). כל מעטפה תשתתף בכל ההגרלות מרגע הגעתה למוקד המבצע. זוכה בהגרלה השבועית, ישתתף גם בהגרלה הגדולה.

     

    electric_cmyk_flatבהגרלות השבועיות יוגרלו חבילת מוצרים להלבשת הבית, סט כלים לאירוח, חבילת מוצרי חשמל, חדר תינוקות, חדר ילדים, חדר נוער, חדר הורים, פינת אוכל וארון ספרים, סלון יוקרתי ומטבח. בהגרלה הגדולה יוגרלו מיליון ₪ !!!! לרכישת דירה.

    פרטים מלאים על מבצע "הזכייה של הבית", הפרסים ותנאי ההשתתפות מפורטים בטלמסר שמספרו 03-3739999. ובחוברת המבצע המצורפת לעיתונים.

    מבצע "הזכייה של הבית" מבטא היטב את מסר 'הבית' של תנובה והחיבור שלה בהבנת הצרכים של המשפחה החרדית", אומר הראל יהודה, מנהל יחידת מגזרים בתנובה והמשיך: "תנובה הינה חברה מובילה ופורצת דרך במבחר ובאיכות מוצריה ומהווה חלק נכבד מהתפריט של כל בית בישראל. כ-300 ממוצרינו האיכותיים הכשרים למהדרין הם הבחירה של כל בית חרדי ומצויים בתזונה היום-יומית של כל משפחה חרדית".



    0 תגובות