צפו בתיעוד: כלי הריסה בנתיב האבות; "הזיה"

    איתי גדסי No Comments on צפו בתיעוד: כלי הריסה בנתיב האבות; "הזיה"

    כלי הריסה צבאיים הגיעו הבוקר לשכונת נתיב האבות שבגוש עציון | ח"כ שולי מועלם: "אסור להפקיר את התושבים" | תושבים שהגיעו במקום: "מה שאנחנו רואים זוהי הזיה"

    צילום: גרשון הלינסון, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי נתיב האבות הופתעו הבוקר למראה כלים כבדים הנועדים לביצוע הריסה שהגיעו לאזורם. יו"ר סיעת הבית היהודי, שולי מועלם רפאלי, הגיעה למקום ואמרה: "קמנו הבוקר למציאות שבה חודש לפני הפינוי המיותר בנתיב האבות התחילו לרכז כלים כבדים לפריצת דרכים מבחוץ אל השכונה".

    "איך יכול להיות שאפשר להביא כלים כבדים ולבצע עבודות לפריצת הדרך לקראת גירוש ולממש צווי תפיסה בזמן שמסבירים שאותם כלים לא יכולים להגיע כדי לבצע את העבודות בחלקה 91 ולהקים קודם כל בתים חלופיים למשפחות משום 'שיש מניעות וקשיים'".

    "במקביל ישנו ניסיון לעכב ביצוע של הגרוש וההרס עד לסיום ההכנה של חלקה 91 משום שישנה הבנה ברורה בכל שדרות הפיקוד והממשלה שמשפחות אמורות לעבור מבית לבית ולא להיות זרוקות בבית ספר שדה בתת תנאים. יש לעצור את ההליך של ריכוז הכלים ופריצת הדרך ולבצע קודם כל את עבודות הבנייה לפני הליך הגירוש המיותר כשלעצמו. לא מתייאשים מניסיונות משפטיים ואחרים לעצור את העוול. הממשלה חייבת לעמוד במילתה ולא להפקיר את התושבים".

    . נתיב האבות 1 נתיב האבות 2 נתיב האבות 3 . . . .

    צילום: גרשון הלינסון, פלאש 90

    תיעוד הגעת כלי ההריסה. קרדיט: מטה המאבק נתיב האבות.

    צילום: גרשון הלינסון, פלאש 90


    0 תגובות