השר בנט: "מאמין שנתניהו ייצא נקי בפרשת הצוללות"

    איתי גדסי No Comments on השר בנט: "מאמין שנתניהו ייצא נקי בפרשת הצוללות"

    שר החינוך נפתלי בנט התייחס היום להפגנות מול בית היועמ"ש מנדלבליט ואמר: אני תוהה מה אותם מפגינים רוצים? לחיות בדמוקרטיה שבה הגורמים המשפטיים יקבלו החלטה כגובה הלהבות בהפגנות? אני מכיר את נתניהו 12 שנים. ראיתי אותו ברגעים הרגישים והמשמעותיים ביותר הוא יצא נקי

    צילום: הליכות עם עולם
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, השתתף היום (ה) בכנס העולמי ה-27 לדיני ממונות ומשפט עברי בראשות הרב ד״ר רצון ערוסי. בכנס נכחו גם ח"כ ניסן סלומיאנסקי (הבית היהודי), ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ (הבית היהודי), ראש עיריית רחובות מר רחמים מלול, עודד פלוס מנכ"ל משרד הדתות ורבנים נוספים.

    על ההפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אמר השר: "היהדות מחייבת את הדיין לא להיות מושפע משיקולים חיצוניים. אני תוהה מה אותם מפגינים רוצים ? לחיות בדמוקרטיה שבה הגורמים המשפטיים יקבלו החלטה כגובה הלהבות בהפגנות ? שכשייפתח משפט יהיו הפגנות ואלה שצועקים יותר חזק ויותר בוטה ינצחו ? זאת הדמוקרטיה שאנו רוצים ? אני יכול להעיד שהיועמ"ש לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט הוא אדם ישר שאוהב את ארצו ומדינתו, רודף צדק, שלא יושפע מאף הפגנה ואף לחץ. אני סומך עליו".

    בהקשר לחקירות רוה"מ אמר בנט כי "אני מתפלא על אותם שרים ויועצים לשעבר שמתחרים ביניהם בהערות היותר בוטות. אנחנו נמתין. אני מכיר את נתניהו 12 שנים. ראיתי אותו ברגעים הרגישים והמשמעותיים ביותר. אנו חלוקים בנושאים שונים ואינני מהסס להתעמת איתו כשצריך – בצוק איתן, בנושא המגנומטרים, בשחרור מחבלים. אבל אני משוכנע שהוא לא יפגע בביטחון ישראל למען בצע כסף. אני מציע לתת לרשויות החוק לחקור. אני מאמין שכשיתבהרו העובדות בפרשת הצוללות, הוא ייצא נקי״.

    השר בירך את הרב ערוסי: "אני רוצה לברך אותך על המסירות רבת השנים וההסתכלות על כל יהודי ויהודי. אדם רודף צדק ואהבה. זכית להשפיע בצורה יוצאת מן הכלל כאן במדינת ישראל".

    בנט סיכם את דבריו באומרו: "בסוף, אנחנו משפחה אחת. זו הנוסחה שעברה כ"כ יפה במשך שנים בעם היהודי וצלחה ויכוחים מרים וקשים בין כל חכמינו. גם היום אני אומר – שמאל וימין, חילונים ודתיים – נמשיך להתווכח ולעמוד על עמדותינו אבל מתוך אהבה. אני קורא לכולם במדינת ישראל – דברי חכמים בנחת נשמעים".



    0 תגובות