סגן ראש העיר מציע: "למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית"

    איתי גדסי No Comments on סגן ראש העיר מציע: "למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית"

    סגן ראש עיריית אשדוד פרסם הודעה בה הוא קורא לחבריו החילוניים למועצת העיר לאחד כוחות לקראת הבחירות כשהמטרה והכוונה המוצהרת היא: "הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר"

    בניין העירייה צילום: ויקיפדיה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית אשדוד, בוריס גיטרמן, קורא היום לחברי מועצת העיר אשדוד שאינם נמנים עם שומרי התורה והמצוות, להתאגד לרשימה חילונית הקרויה "בלוק טכני" וכך ליצור שלטון חילוני מובהק, כזה שאינו זקוק לשותפות חרדית בקואליציה העירונית מה שיאפשר לדרוס את צרכי הקהילה החרדית בעיר.

    "אני, בוריס גיטרמן, יו"ר סיעת "קהילת אשדוד", חבר מועצת העיר משנת 2003 וסגן ראש העיר משנת 2008, פונה לכל ראשי התנועות החילוניות באשדוד וקורא לכולם לאחד כוחות במלחמה נגד התחרדות העיר. בחירות 2018 הינן הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר" אומר גיטרמן.

    גיטרמן קובע כי הציבור החילוני מהווה רוב מוחלט "הציבור החילוני, המהווה רוב מוחלט, מפולג לרשימות שונות שלא מצליחות לאחד כוחות. אבל לכולנו מטרות דומות ועל מנת להשיגן אנו חייבים לייצר בלוק חילוני אחיד במועצה הבאה, קואליציה של הכוחות החילוניים – ללא חברי מועצה חרדים" מציע גיטרמן.

    "אני מציע להיפגש באופן מיידי וליצור הסכם כוונות אחיד לפיו כל אחד מאיתנו יתמודד ברשימה עצמאית, ואחרי הבחירות, ללא קשר למי שיבחר לתפקיד ראש העיר, נתחייב להילחם על כך שכל חברי הבלוק ייכנסו לקואליציה ויקבלו סמכויות בניהול העיר".

    גיטרמן קובע "רק בדרך זו נוכל להשיג את מטרתינו העיקרית – הבטחת השמירה על הצביון החילוני של העיר. אני מצידי מתחייב להשקיע את כל כוחותיי להשגת מטרה זו" הבטיח גיטרמן.

    לדברי הבלע של גיטרמן, הגיב לפנייתנו ממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם.

    "צר לי לשמוע את דבריו של מר בוריס גיטרמן שחולם להיות ראש עיר על בסיס הקרע, הפילוג והמחלוקת" אמר אמסלם "גיטרמן חושב שהסתה נגד תושבי העיר המסורתיים והדתיים יכולה לסייע לו. אני שמח לבשר לו שבעיר אשדוד חיים אנשים איכותיים ומסורתיים שמאמינים רק במי שיכול לפעול למענם, לאחד ולא במי שכל מטרותיו זה להפריד ולפלג. ראינו בהיסטוריה מה קרה לכל אלו שניסו להיבנות ע"י פילוג, הסתה ומחלוקת".

    לסיום אמר אמסלם: "הקריאה שלו להחרמת הנציגות החרדית והדתית שמייצגת ציבור גדול בעיר, מעידה על הלחץ שלו".



    0 תגובות