נתפס נוהג בפסילה פעמיים בהפרש של חצי שעה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נתפס נוהג בפסילה פעמיים בהפרש של חצי שעה

    הזוי: נתפס נהג משאית עם 186 עבירות תעבורה כשהוא נוהג בפסילה בפעם השלישית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נדמה כי המקרים בהם נתקלים שוטרי התנועה נעשים בלתי נתפסים יותר ויותר. המקרה הבא מתאר את אחד המקרים היותר "הזויים", שנתקלו בהם במשטרת התנועה.

    במהלך פעילות אכיפה ממוקדת נגד כלי רכב כבדים נעצר נהג משאית לבדיקה בסמוך למחלף סורק על כביש 7, בבדיקה נמצא כי הנהג תושב מזרח ירושלים בן 37 נוהג בזמן פסילה ע"י בימ"ש בהיעדר, שוטרי אגף התנועה הודיעו לו כי הוא פסול לנהיגה ועליו להביא נהג אחר שייקח את המשאית, לאחר כחצי שעה שהנהג חתם על טופס הפסילה במודע ונהיגתו הופסקה, הבחין השוטר שוב באותו נהג עם אותה משאית נוהג בכביש 3 למזרח. הנהג נעצר שוב, והפעם נלקח לחקירה שם הוברר כי לחובתו 186 עבירות תעבורה במהלך השנים, המשאית הושבתה למשך 30 ימים ונגררה למגרש האחסנה לאלתר, בסיום החקירה הנהג נעצר והיום יובא בפני בימ"ש לתעבורה לדון בבקשה להארכת מעצרו.

    באירוע אחר נעצרה משאית בכביש 6 בסמוך למחלף נשרים לצורך בדיקת משקל המטען, במהלך הבדיקה כאמור נמצא כי הנהג תושב אזור הצפון בן 41 מוביל מטען החורג ב-32% מהמותר בחוק, להגנתו טען הנהג כי רק רצה להגיע לתחנת הדלק, בשלב זה שוטרי אגף התנועה רשמו נגד הנהג הזמנה לדין והודיעו לו כי הוא פסול לנהיגה למשך 30 ימים, המשאית הושבתה גם כן למשך 30 ימים ונגררה מהמקום למגרש האחסנה.

    זה המקום לציין כי במהלך חמש השנים האחרונות מעורבות המשאיות בתאונות דרכים קטלניות הייתה מעל ל-20% וזאת לעומת שיעורם מכלל כלי הרכב שהינו 2.7% וכ- 3.5% מכלל הנסיעה בכביש, ידוע כי חומרת הפגיעה בזמן תאונה במעורבות משאית עלולה להיות קשה ואף קטלנית. משטרת ישראל רואה כערך עליון את הפעילות מצילת החיים בכבישים, ותמשיך לבצע בנחישות אכיפה כנגד הגורמים לתאונות הדרכים במטרה להרתיע את הנהגים ולצמצם ככל שניתן את מעורבותם של כלי הרכב הכבדים בתאונות הדרכים.



    0 תגובות