בנט: "תושבי לבנון ישלמו את המחיר"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "תושבי לבנון ישלמו את המחיר"

    בישיבת סיעת הבית היהודי התייחס שר החינוך נפתלי בנט למספר נושאים, ביניהם למתיחות בגבול הצפוני | "תושבי לבנון צריכים להבין שהפעם הם ישלמו את המחיר" | וגם: הסדרת חוות גלעד

    צה"ל בגבול לבנון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט דיבר בפתח ישיבת סיעת הבית היהודי ואמר: "לאחר מלחמת לבנון השנייה אמר נסראללה שאילו היה יודע שישראל תגיב כפי שהגיבה, לא היה חוטף את החיילים. אז הנה, הפעם לנסראללה לא יהיה תירוץ. נסראללה לא יוכל לומר שלא ידע כי אנחנו אומרים מראש ובבירור – אם חיזבאללה ואיראן ימשיכו להקים מפעלי טילים על אדמת לבנון הם ימיטו אסון על מדינת לבנון ותושביה. ייצור טילים מדויקים הוא עליית מדרגה מסוכנת ואנחנו לא נקבל אותה".

    "איננו מעוניינים במלחמה נוספת בצפון, אך שלא יטעו: מבחינת ישראל, חיזבאללה = לבנון. לכן, תושבי לבנון ובעיקר השיעים בדרום המשכנים טילים בבתיהם, צריכים להבין שהפעם זה לא ייגמר כמו ברובע האדחייה אלא הרבה מעבר לכך. ומכאן, שיעשו את החישובים שלהם. הם לא יוכלו לבוא אחר כך בטענות לישראל לאחר מעשה. הנה, אמרנו".

    בנוגע להסדרת היישוב חוות גלעד, אמר: "כפי שראש הממשלה בישר אתמול, בשבוע הבא תובא לאישור הממשלה הצעת המחליטים להסדרת היישוב חוות גלעד. זוהי לא רק תרומה לבניין ההתיישבות היהודית בארץ, זו גם חובתנו האישית והלאומית כלפי משפחת שבח שאיבדו את היקר להם מכל".

    "הרב רזיאל שבח ז"ל היה איש של חסד ונתינה, שבחר לגור ביישוב ולגדל בו את ילדיו מתוך תחושת שליחות עמוקה ואהבת הארץ. הוא ומשפחתו שילמו את המחיר היקר ביותר, והסדרת היישוב היא רק צעד מתבקש למענם ועבור כל מפעל ההתיישבות".

    "אני מחזק את ראש הממשלה על הבטחתו אתמול להביא לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב את הסדרת חוות גלעד. אנחנו נְגַבה אותו במימוש הבטחתו זו. הבוקר מוקדם יותר ביקרתי במועצת בנימין ובמועצת השומרון ואני חושב שהגיע הזמן סוף סוף להסדיר את היישוב. אני מחזק מכאן את ראש הממשלה על ההבטחה שלן אתמול להביא לאישור הממשלה כבר ביום ראשון הקרוב את הסדרת חוות גלעד. אנחנו נגבה אותו בצורה מלאה במימוש הבטחתו זו".



    0 תגובות