דעה: הקשר בין דובר צה"ל לנסיעת ראש הממשלה \\ קובי פינקלר

    קובי פינקלר No Comments on דעה: הקשר בין דובר צה"ל לנסיעת ראש הממשלה \\ קובי פינקלר

    אתמול פרסם דובר צה"ל מאמר הנוגע למעורבות איראן בלבנון | היום ראש הממשלה טס לרוסיה בכדי לדון, ככל הנראה, בין היתר על הזירה הצפונית שלא שוקטת לרגע

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קיים קשר ברור ונחרץ בין ביקורו היום של ראש הממשלה בנימין נתניהו המלווה בידי ראש המוסד יוסי כהן, לבין פרסום מאמרו אתמול של דובר צה"ל רונן מנליס על מפעל הטילים המדוייקים המוקם בלבנון.

    סדרת הדיונים הקדחתניים שקיים הקבינט בחודש האחרון באשר לגזרה הצפונית, עסקה ברובה בסיפור האיראני בסוריה ובעיקר בלבנון. המידע שהביא אמ"ן הוא מדוייק. הוא מצביע בבירור על ההכנות לבניית מפעל לטילים מדויקים מתוצרת איראנית על אדמת לבנון.

    במאמר שפרסם אתמול דובר צה"ל תא"ל מנליס, הוא שם את האצבע בדיוק על הנקודה הזו ושולח מסר ברור לעולם, לאזרחי לבנון, לקהילת המודיעין ובעיקר לחיזבאללה ולאיראנים "אנחנו יודעים הכל. על כל מחסן, על כל מאגר נשק, על כך שמתוך כל חמישה בתים בדרום לבנון, ארבעה הם מאגרי נשק לכל דבר" כותב הדובר.

    המסר ברור. אנחנו יודעים על מפעל הטילים המדויקים שנבנה בחסות המדינה ולא נאפשר את הקמתו, כשם שמפעל דומה שהוקם בסוריה הופצץ לפי פרסומים זרים בחודש ספטמבר האחרון סמוך לדמשק. מאז השתנתה התמונה והאיראנים הולכים ומבססים את אחיזתם הן בסוריה והן בלבנון שהפכה כבר מזמן למוצב קדמי איראני.

    את כל המידע הזה,עם נתונים ותמונות יציג היום נתניהו לפני פוטין.

    ישראל לא תוכל להרשות לעצמה את השלמת המפעלים הללו שמייצרים טילים שדיוקם גבוה מאד. השילוב בין מאמרו של דובר צה"ל מנליס לבין נסיעתו של ראש הממשלה נתניהו אינו מקרי. נוסיף לכך את דיוני הקבינט ועמדת צה"ל ונקבל תמונת מצב ברורה.

    ישראל מנסה לשלוח איתות אחרון ללבנון, לאיראן ולחיבזבללה: עד כאן!



    0 תגובות