חדשות התיירות: הדרימיליינר אושר לשימוש

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: הדרימיליינר אושר לשימוש

    מה עושים מלונות דן בהודו? מהו המלון הטוב במזרח התיכון? וגם: תיירות מותאמת | חדשות התיירות

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אושר דגם הדרימליינר החדש

    חברת בואינג, יצרנית המטוסים המובילה בעולם, הודיעה על קבלת אישור ATC (פיקוח טיסה) ממנהל התעופה הפדראלי של ארה"ב (FAA), למטוס ה-787-10 דרימליינר לטיסות מסחריות.
    לדגם הדרימליינר החדש ביותר, ה-787-10 של בואינג ניתן אישור לאחר תוכנית בדיקות טיסה מוצלחת ביותר, במהלכה שלושה מטוסים מבחן מדגם זה ביצעו כ-900 שעות של טיסה לבחינת כשירות המטוס.

    "אנו שמחים על כך שמטוס הבואינג 787-10 עמד בסטנדרטים הקפדניים שנקבעו על ידי ה-FAA, ונרגשים לקראת מסירת המטוסים הראשונים ללקוחות החשובים שלנו, מכל קצוות העולם", אמר בראד זאבאק, סגן נשיא ומנהל התוכנית 787 בבואינג. "שנים של תכנון, עיצוב ובדיקות של המטוס על ידי הצוות המסור של בואינג, הוכיחו ללא צל של ספק את האיכות, הבטיחות והאמינות של הדגם החדש ביותר במשפחת הבואינג דרימליינר. אנו מצפים לראות את ה-787-10 החדש נכנס לשירות כבר השנה".

    בעקבות האישור של מנהל התעופה האמריקני, מטוס הבואינג 787-10 החדש צפוי לקבל אישורי פיקוח טיסה נוספים מרשויות תעופה שונות ברחבי העולם, טרם כניסתו לשירות.

    787-10 on a test flight. Credit Boeing

    דגמי בואינג 787 הם המטוסים המתקדמים ביותר בעולם שמבטיחים חווית טיסה משודרת ביותר עבור הנוסעים. ה-787-10 בעל יעילות חסרת תקדים בצריכת דלק, וחסכון תפעולי של כ-25% למושב, בהשוואה למטוסים הוותיקים. המטוס רחב בגוף החדש מסוגל להטיס 330 נוסעים, בתצורה סטנדרטית של שתי מחלקות נוסעים, בטיסה ישירה, למרחק של כ-12 אלף ק"מ.
    עד כה, בואינג רשמה יותר מ-170 הזמנות עבור ה-787-10 מתשעה לקוחות שונים בעולם. המסירה הראשונה של הדרימליינר החדש לחברת סינגפור איירליינס צפוי כבר במחצית הראשונה של 2018.

    המלון הטוב ביותר במזרח התיכון

    מלון הרודס ויטאליס אילת, מרשת מלונות "פתאל", נבחר לאחד מ- 25 המלונות הטובים במזרח התיכון בדירוג Travelers' Choice Award לשנת 2018 של 'טריפאדווייזר' (TripAdvisor), אתר התיירות הגדול ביותר בעולם.

    כמו כן, המלוןן זכה במקום הראשון גם בקטגוריית "המלונות המובילים בישראל". בנוסף, מציגה רשת מלונות "פתאל" נוכחות מרשימה בשלל קטגוריות נוספות.

    המלון, המדורג ברמת אירוח של 5 כוכבים פלוס, זאת על פי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי, מציג קולינריה משובחת ושירות מלכותי לצד מבחר הטבות ייחודיות השמורות לאורחי המלון בלבד.

    יש המכנים את המלון "שמורת טבע בלב העיר אילת"; מקום שקט, רגוע ומלכותי, הממוקם בלב העיר התיירותית המאפשר במקביל לרוגע ולשלווה, גם הנאה מחיי העיר התוססים במשך כל שעות היממה.

    מלון הרודס ויטאליס אילת. צילום פתאל (2)

    איך אומרים 'פתאל' באנגלית?

    רשת המלונות 'פתאל', תעלה השבוע בקמפיין רחב היקף בו תעדכן את מיתוגה ואת השפה התקשורתית כרשת בינלאומית ישראלית. המיצוב החדש יהיה תחת הכותרת 'פתאל- בית של מלונות בארץ ובעולם' במטרה להטמיע את התפישה של הרשת כבית אחד, המציע מגוון סגנונות אירוח במספר יעדים בארץ ובעולם.

    לרשת, 170 מלונות ב- 17 מדינות, ביניהן גרמניה, ספרד, הולנד, איטליה, פולין, אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, בלגיה והאי הקפריסאי פאפוס. המלונות באירופה משתייכים למותגים 'לאונרדו' ו-'NYX' של פתאל, הם ממוקמים במרכזי הערים ופונים לתיירים, אנשי עסקים וזוגות.

    קורס למורי דרך בהדרכת אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים
    "יד שרה" פותחת קורס למורי דרך בנושא הדרכת אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. הקורס, בשיתוף משרד התיירות, כולל חמישה מפגשים, והוא יעניק למורי הדרך כלים ומידע שיסייעו להם להדריך טיולים בהם משתתפים אנשים עם צרכים מיוחדים. קורס בנושא זה לא התקיים בישראל כבר שנים רבות.

    את הקורס מפיקה ומרכזת אהובה זקן, לשעבר סמנכ"ל לתקינה, תפעול ואיכות השירות במשרד התיירות, המתנדבת באגף יחסי ציבור. ליד שרה ניסיון רב בכל הקשור לטיולים מונגשים ולצרכים המיוחדים של תיירים המבקרים בארץ.

    רשת מלונות דן השיקה לאחרונה את מלון THE DEN הממוקם בבנגלור, הודו.

    המלון ממוקם באזור WHITEFIELD בבנגלור, שהוא מרכז עסקי חשוב עם כמות גדולה של חברות עסקיות ונציגויות של חברות בינלאומיות בעיקר בתחום ההייטק.

    מלון THE DEN הוא מלון עסקי מפואר המציע 226 חדרים מהם: 7 סוויטות, 87 חדרי CLUB וחדרי סטודיו גדולים במיוחד (כ-44 מ"ר) ו-132 חדרים גדולים (כ-40 מ"ר) רגילים ופינתיים.
    למלון מגוון מסעדות כאשר גולת הכותרת היא מסעדת לילה על גג המלון, בית קולנוע פרטי לרשות האורחים, בריכת שחיה וספא המציע טיפולים במיטב מסורת המזרח וכמובן חדר כושר מאובזר ומודרני.

    דן הודו



    0 תגובות